close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل سئو جهانی

سئو جهانی

دوشنبه 20 ارديبهشت 1395
8:27

سئو جهانی

سئو جهانی

آیا می دانید متخصص سئو که تنها یک هفتم جمعیت جهان انگلیسی صحبت می کند؟ و تنها در حدود 340 میلیون آن صحبت می کنند عنوان زبان اول خود (منبع: ائتنولوگ). که برگ بیش از شش میلیارد نفر خواهد شد که این پیام را دریافت می کنید اگر شما دارند زبان انگلیسی تنها طرز فکر.

 

سئو چیست اگر شما فروش یک محصول یا خدمت که در دسترس در سراسر جهان، بومی سازی مطالب خود را آنلاین می تواند یک فرصت عظیم، به خصوص اگر وب سایت خود را نزدیک به اعضاء از پتانسیل SEO فعلی آن است. SaaS به یک مثال خوب از یک صنعت است که می توانید از این بهره مند است؛ آنها می توانند مشتریان در سراسر جهان بدون هیچ هزینه اضافی خدمت می کنند.

 

شناخته شده بازاریاب آنلاین نیل پاتل ادعا می کند به ترافیک خود را با 47 درصد با ترجمه وبلاگ خود به چند زبان افزایش یافته است. هنگامی که شما در مورد چگونگی بزرگ بازار جهانی است فکر می کنم، این نوع از نتایج به دست آمده که بی دلیل به انتظار نیست.

 

برای هدف از این مقاله، من صحبت کردن در مورد رفتن بین المللی برای سئو SEO، اما این فرصت یکسان در سراسر جستجو پرداخت و رسانه های اجتماعی اعمال می شود.

 

دو راه برای هدف قرار دادن نمایش داده شد بین المللی برای آموزش سئو SEO وجود دارد:

 

از طریق هدف قرار دادن ساده چند زبانه. این به این معنی ساخت یک نسخه جایگزین از وب سایت خود را در زبان دیگر. این که زبان در تمامیت آن، در تمام GEOS را پوشش میدهد. های hreflang = "ES" (مطمئن شوید که چه های hreflang است خوانده شده تا در آن را در اینجا؟): به عنوان مثال، شما ممکن است یک نسخه اسپانیایی از وب سایت خود را در es.website.com با برچسب دارند.

از طریق geotargeting بین المللی است. این به این معنی ساخت نسخه دیگری از وب سایت خود را بر اساس منطقه است. شما لازم نیست که برای ترجمه وب سایت خود را به زبان دیگری به هدف قرار دادن مناطق دیگر. شما می توانید به طور پیش فرض (X-به طور پیش فرض) وب سایت انگلیسی، با جایگزین در کانادا (EN-CA) و انگلستان (FA-GB) داشته باشد. یا شما می توانید یک وب سایت به طور پیش فرض انگلیسی با جایگزین های اسپانیایی در مکزیک (ES-MX) و اسپانیا (ES-ES) داشته باشند.

چک کردن کد منبع را از Freelancer.com اگر شما می خواهم برای دیدن نمونه ای از یک وب سایت است که می رود همه با بین المللی.

 

بسیاری از تگ های hreflang

محتوا پادشاه است از تجربه شخصی، من می دانم که جهانی شدن یک فرصت عظیم برای سئو است. من کانادا هستم، و من یک وب سایت تجارت الکترونیک بسیار سود آور با رتبه بندی آن را برای شرایط که غیر ممکن به رقابت برای در ایالات متحده بوده است، اما نسبتا آسان برای رتبه بندی با دامنه .ca داشتند. که می شود گفت، پرتاب کردن یک دسته از نسخه بین المللی از وب سایت خود را به احتمال زیاد تاثیر شما برای امیدوار ندارد.

 

درست مانند بسیاری از چیزها در زندگی، به منظور به دست آوردن منافع، شما نیاز به آن را حق. در اینجا پنج ملاحظات شما باید در نظر اگر شما می خواهم از جستجوگرها جهانی بهره مند شوند:

 

1. آیا شما انجام تحقیقات خود را؟

آیا مطمئن هستید که محصول یا خدمات خود را در مناطق دیگر و یا زبان می خواستم؟ این حیاتی است که شما برای مشق شب خود را قبل از شما تصمیم می گیرید که چه برنامه بازی شما است. نقطه شروع خوب است که در محل سکونت و زبانه زبان تحت نق در گوگل آنالیز است.

 

نقشه گوگل آنالیز

چه کشورها و زبان های تبدیل در حال حاضر؟ شما ممکن است برای دیدن یک کشور مانند رومانی تبدیل خب، در حالی که کشورهای بزرگتر مانند آلمان در نزدیکی پایین هستند شگفت زده کرد. تصور نکنید که بزرگتر بهتر است!

 

همچنین، زیرچشمی نگاه کردن در رقبای خود را به چه زبان و یا مناطق آنها را هدف قرار. یک راه آسان برای انجام این کار این است که برای برچسب ها های hreflang در کد منبع را از وب سایت خود را نگاه کنید. شما همچنین می توانید وب سایت خود را به SEMrush پاپ و برای کشورهای برجسته نگاهی به پیدا کردن مناطق آنها رتبه بندی در.

 

کشورها semrush

اگر شما می خواهم برخی از راهنمایی بیشتر داغ، پیغمبر هم یک راهنمای فوق العاده در ایجاد یک استراتژی SEO بین المللی قرار داده است. انجام تحقیقات خوب جلو می تواند تفاوت بین یک کمپین موفق SEO بین المللی و یک فلاپ بزرگ.

 

2. آیا وب سایت شما آماده؟

قبل از اینکه شما بین المللی، اطمینان حاصل شود که وب سایت فعلی خود را برای جستجو بهینه شده است. از آن نسبتا آسان برای ترجمه یک وب سایت که به درستی فرمت شده و آماده برای رفتن.

 

شما نمی خواهید به تکراری خطاهای موجود در صفحات جدید و یا نصب CMS موضعی، که فقط ضرب کار شما را مجبور به انجام به آنها ثابت. عبور تی خود را و نقطه من خود را با وب سایت فعلی خود را قبل از شما در نظر بین المللی. (اگر شما تازه شروع به یادگیری جستجوگرها، من می خواهم به یک زبان می چسبد تا زمانی که شما برخی از کشش و یادگیری طناب.)

 

اگر وب سایت شما تا خاموش شدن، در مورد چگونه شما می خواهم به ساختار وب سایت خود را برای محتوای بین المللی فکر می کنم. این تصمیم اصلی شما باید برای هر زبان / کشور را از تجربیات رجیستریهای مقابل زیرشاخه در مقابل دامنه های فرعی است. SEMrush قرار داده است با بهترین راهنمای من در مورد این موضوع پیدا کرده ام، بنابراین نگاهی به.

 

همچنین اگر شما از منابع لازم برای ترجمه وب سایت خود را، آن را یک ضرورت است. در اینجا در AgencyAnalytics، ما تصمیم به ایجاد یک صفحه فرود تنها - که شامل تمام اطلاعات کلیدی - که ما به راحتی می توانید در سراسر زبان هدف ما را تکثیر کند. (صفحه فرود هلندی ما را به عنوان یک مثال را ببینید.) این اجازه می دهد تا ما را به هدف قرار دادن کلمات کلیدی جستجوگرها ارزشمند در بسیاری از زبان و به ما می دهد یک صفحه فرود خوب برای PPC است.

 

3. می توانید حق مردم را پیدا کردید؟

شما در صفحه مبانی جستجوگرها، درست می دانید؟ TL؛ DR: ساخت صفحه خود را در اطراف یک موضوع اصلی، شامل کلمات کلیدی معنایی مرتبط در سراسر کپی، و اطمینان حاصل شود که داده های متا خود را بهینه سازی شده است.

 

این فرایند فقط به عنوان به زبانهای دیگر مهم به عنوان آن را در زبان انگلیسی است. اگر شما کلمات کلیدی را انتخاب کنید که حجم جستجو به اندازه کافی ندارد یا این که شما احتمالا نمی تواند برای رقابت، شما ترافیک به وب سایت درایو نیست.

 

بدیهی است، شما قادر نخواهد بود برای نوشتن و استفاده از تخصص خود را در جستجوگرها در هر زبان. این بدان معناست که شما نیاز به استخدام یک آژانس که متخصص در ترجمه-جستجو بهینه سازی شده و یا پیدا کردن مترجمان است.

 

تصور نکنید که مترجمان به عنوان آگاه به عنوان شما هستند. وقتی که من در پست شغل ترجمه، من اطمینان حاصل شود که آنها تجربه انجام تحقیقات کلمه کلیدی، درک اصول اولیه SEO و توانایی به ترجمه یک کمپین AdWords. مشاهده به عنوان شما آن زبان صحبت می کنند، این مهم است که پیدا کردن مترجمان حق و یا سازمان های که این کار انجام است.

 

همچنین به برخی از اندیشه به پشتیبانی از مشتری است. شما در حال رفتن به گرفتن مشتریان جدید در زبانهای مختلف و مکان های جدید. برخی از برنامه های حمایت از مشتری مانند Zendesk در ترجمه های دستگاه، و یا شما می توانید API در GENGO پیکربندی برای کار با پلت فرم پشتیبانی خود را. اگر به شما ارائه پشتیبانی تلفن، ممکن است شما را به استخدام پشتیبانی در زبان های دیگر و یا آن را در وب سایت خود را که حمایت از تنها به زبان انگلیسی است روشن است.

 

4. آیا شما تنها در گوگل به دنبال؟

اگر چنین است، آن را یک اشتباه بزرگ است. در حالی که گوگل محبوب ترین موتور جستجو در جهان است، بسیاری از بازیکنان دیگر خارج وجود دارد وجود دارد.

 

برخی از کشورهای پرجمعیت ترین در جهان به نفع سایر موتورهای جستجو: چین بایدو، روسیه یاندکس، کره جنوبی است موتور جستجوی ناور، یاهو و دارای سهم بازار 40 درصد در ژاپن است.

 

موتورهای جستجو در سراسر جهان

منبع تصویر: Webcertain

سه دلیل اصلی من را موتورهای جستجو جایگزین وجود دارند:

 

شما باید برای اطمینان حاصل شود که مترجمان خود را کلید واژه تحقیقات بر روی پلت فرم مناسب. برای مثال، اگر شما به دنبال به بازار به مصرف کنندگان در روسیه، اطمینان حاصل شود که یاندکس Wordstat به جای برنامه ریز گوگل کلید واژه استفاده می شود.

هر موتور جستجو قابل اجرا بر روی یک الگوریتم مختلف، که بدان معنی است که آنها عوامل مختلف رتبه بندی. انجام تحقیقات خود را در هر موتور جستجو شما برنامه ریزی برای رتبه بندی در. برخی هنوز هم ممکن است یک درصد از کلمه کلیدی توصیه می شود در محتوا، برخی هنوز هم استفاده از کلمات کلیدی متا، و دیگران به حساب سیگنال های اجتماعی به عنوان عامل رتبه بندی.

اطمینان حاصل شود که شما در حال مارک کردن وب سایت خود را به درستی. در حالی که گوگل و Yandex حاشیه نویسی های hreflang تا تعیین کند چه نسخه از صفحه را به خدمت حمایت از، بینگ را نمی کند. همین امر ممکن است برای سایر موتورهای جستجو اعمال می شود.

5. چگونه می خواهید برای ساخت لینک؟

کلمه هشدار: ساخت صفحات بیشتر تجزیه سهام لینک به وب سایت خود را، که در واقع می تواند رتبه بندی شما صدمه دیده است. اگر شما انتظار به دو برابر ترافیک خود را با ترجمه ی یک 1000 محصول سایت تجارت الکترونیک و اضافه کردن یک لینک در بالا، شما را در برای تعجب است. شما می توانید نهایت از دست دادن ترافیک به وب سایت خود را.

این متفاوت از سایت به سایت، اما یک استراتژی لینک جامد در محل قبل از شما کپی کل وب سایت خود را. پیدا کردن راه هایی برای ایجاد لینک از کشور و یا زبان شما در حال بومی سازی به منظور دیدن نتایج خوب است. شاید در مورد استفاده از مترجمان خود را به انجام برخی از ساخت لینک برای صفحات جدید خود را فکر می کنم.

این نیز به تجربیات رجیستریهای مقابل زیرشاخه مقابل زیر دامنه بحث روابط. اگر شما از منابع، با شروع با با پسوند جدید سخت تر خواهد شد برای رتبه بندی در آغاز، اما ممکن است در پایان پرداخت. در غیر این صورت، شما می توانید قدرت دامنه فعلی خود را با ساخت صفحات فرود برای زبان ها و کشورهای دیگر از طریق زیرشاخه اهرم.

نتیجه

هنگامی که شما در مورد پتانسیل فکر می کنم، جهانی شدن با SEO ممکن است بزرگترین فرصت خود را برای به دست آوردن ترافیک بیشتر و فروش. می توان آن را یک گزاره روی حیله و تزویر، به ویژه برای وب سایت های بزرگ است، اما بازگشت سرمایه گذاری می تواند زیاد اگر شما آن را خاموش بکشد به درستی.centerall


مطالب مرتبط