close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل بهینه سازی داخلی سایت

بهینه سازی داخلی سایت

یکشنبه 19 ارديبهشت 1395
21:34

بهینه سازی داخلی

 

بهینه داخلی سایت آموزش سئو هنگامی که آن را در صفحه SEO می آید، من مطمئن هستم که شما به اندازه کافی در مورد متا تگ ها و چگالی کلمه کلیدی برای یک عمر شنیده ام.

 

اگر شما به دنبال برای برخی از استراتژی های عملی است که شما می توانید در سایت خود را امروز استفاده کنید، و سپس شما این اینفوگرافیک دوست دارم.

 

این یک چک لیست ساده است که در بیشتر ترافیک متخصص سئو موتور جستجو از هر قطعه از محتوا که شما انتشار خواهد آورد است:

 

پاداش: دانلود یک چک لیست رایگان که نشان می دهد شما را چگونه به سرعت اهرم این استراتژی. شامل 2 جایزه در صفحه تکنیک های SEO در این پست یافت نشد.

 

On-Page SEO Infographic

مشاهده نسخه بزرگتر این اینفوگرافیک

 

جاسازی این اینفوگرافیک در سایت خود قرار دهید:

آنچه که در صفحه جستجوگرها؟

در صفحه SEO سئو تضمینی عمل بهینه سازی مطالب خود را برای موتورهای جستجو است. بهینه سازی مطالب خود را برای جستجو شامل وظایف مانند استفاده از کلمه کلیدی، قرار دادن کلمه کلیدی، خوانایی، استفاده از تصویر، بهینه سازی URL و بیشتر.

 

در اینجا برداشت من در بینش از دادهنمایی است:

1. اهرم آدرس ها در جستجوگرها به دوستان لینک

 

شما می خواهید آدرس صفحه خود را به کوتاه و غنی از کلیدواژه. اجتناب از URL های زشت،

سئو حرفه ای گوگل اعلام کرده است که برای اولین بار 3/5 کلمات در یک URL وزن بیشتری داده می شود.

 

 من فکر می کنم محتوا پادشاه است که URL کلمه کلیدی غنی در حال گرفتن کمتر و کمتر مهم به عنوان گوگل بهتر است در بدانند رابطه با استفاده از چیزهایی مانند می شود مرغ مگس خوار . اما آنها هنوز هم کلمات کلیدی جسورانه در یک URL در SERPS: URL جسورانه را در جستجوی گوگل

که روشن می سازد که URL های کلمه کلیدی غنی هنوز هم حمل برخی از وزن. همچنین، من با جمله تنها کلمه کلیدی هدف من به عنوان URL تجربه. به نظر می رسد برای ایجاد یک تفاوت کوچک اما قابل توجه است.

 

2. هدف = شروع عنوان با کلمه کلیدی

تگ عنوان شما مهم ترین عامل SEO در صفحه است. شما هم می خواهید به توجه به جایی که شما کلمات کلیدی خود را در عنوان خود را.

 

به طور کلی، نزدیک تر از کلمه کلیدی است به ابتدای تگ عنوان، وزن بیشتری آن را با موتورهای جستجو است.

 

کلمات کلیدی تگ عنوان

  شما همیشه نیاز به شروع به عنوان خود را با کلمه کلیدی مورد نظر خود را. اما اگر یک کلمه کلیدی است که شما گانینگ برای وجود دارد، مطمئن شوید که آن را قرار داده به سمت ابتدا.

3. خیره با چند رسانه ای

متن تنها می توانید مطالب خود تا کنون است. تصاویر جذاب، فیلم ها و نمودار را می نرخ گزاف گویی کاهش و افزایش زمان در سایت: دو عامل تعامل با کاربر رتبه حیاتی است.

  شما احتمالا متوجه است که من با استفاده از تعداد زیادی از تصاویر، نمودارها و تصاویر اینجا در. دلیلش این است که من قویا معتقدم که آن را می سازد مطالب من راست بالا بهتر است.

اما آن را تا به نفع SEO خوبی به بوت: چند رسانه ای شما کمک می کند آن سیگنال کاربر تعامل که گوگل شده است توجه بیشتر به افزایش دهد. به این معنی که مردم به احتمال زیاد به لینک به آن: و آن را ارزش درک شده از محتوای خود را افزایش می دهد.

 

4. لینک استفاده عازم ناحیه دور دست

خدمات سئو این آسان است، کلاه سفید جستجوگرها استراتژی برای بدست آوردن ترافیک بیشتر. لینک های خروجی به صفحه های مرتبط یک سیگنال ربط که کمک می کند گوگل شکل موضوع صفحه شما است. همچنین گوگل نشان می دهد که صفحه شما یک هاب از اطلاعات با کیفیت است.

 

  ارتباط نیست ممکن است # 1 صفحه اشتباه SEO که من می بینم مردم را. من معمولا لینک کردن 2-4x در هر 1000 کلمه است. که یک قاعده سرانگشتی مناسب برای اکثر سایت های است.

به خاطر داشته باشید که سایت شما لینک به تأمل در شما. بنابراین مطمئن شوید که لینک به سایت های مرجع در صورت امکان.

 

5. قطره کلید واژه در اول 100 واژه

کلمه کلیدی خود را باید در اولین 100-150 کلمات مقاله نظر می رسد.

 

کلید واژه اوایل در صفحه

 این چیزی است که شما احتمالا به طور طبیعی است.

اما بسیاری از مردم شروع پست های خود را با یک مدت طولانی، مقدمه پر پیچ و خم ... و استفاده از کلمه کلیدی خود را برای اولین بار در وسط پست. بهتر است به رها کردن کلمه کلیدی خود را در جایی در اولین 100 کلمات یا بیشتر. که کمک می کند گوگل درک آنچه در صفحه خود همه چیز در مورد است.

 

6. قرار دادن عنوان خود را در تگ H1

برچسب H1 "تگ تیتر" شما است. ترین سیستم مدیریت محتوا (مانند وردپرس ) به طور خودکار تگ H1 اضافه کردن به عنوان وبلاگ پست شما. اگر چنین است، شما تمام مجموعه. اما بعضی از تم لغو کنند. کد سایت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که عنوان خود را می شود H1 عشق آن را سزاوار.

 

 من استفاده می شود به فقط فرض کنیم که وردپرس قلاب عناوین پست من با تگ های H1 ... تا زمانی که من در واقع در کد سایت من نگاه کرد. سپس متوجه شدم که برخی از تم وردپرس گاهی اوقات استفاده از تگ های H1 برای افزایش اندازه متن. به عنوان مثال، ایمیل من انتخاب کردن در منطقه در پایان پست استفاده می شود به استفاده از یک تگ H1: H1 برچسب

آن را به ارزش چک کردن کد سایت خود را به مطمئن شوید که شما تنها یک تگ H1 در هر صفحه است. که تگ H1 باید کلمه کلیدی مورد نظر خود را داشته باشد.

 

7. ناخن در حال بارگیری سرعت 

Google در رکورد که سرعت بارگذاری صفحه یک سیگنال مهم رتبه در جستجوگرها است اعلام کرده است. شما می توانید سرعت سایت خود را با استفاده از یک تقویت CDN ، فشرده سازی تصاویر، و تعویض به میزبانی سریعتر.

 

مطمئن شوید که آن بیش از 4 ثانیه برای صفحه خود را به بار را ندارد: MunchWeb نشان داد که 75 درصد از کاربران نمی دوباره یک سایت است که در زمان بیش از 4 ثانیه برای بارگذاری.

 

شما به راحتی می توانید سرعت بارگذاری سایت شما با استفاده از بررسی GTMetrix.com :

 

نتایج gtmetrix

 CDN ها و پلاگین کش خوب هستند، اما # 1 کاری که می توانید انجام دهید تا سایت خود را سریعتر است سرمایه گذاری در میزبانی حق بیمه. Hostgator و تالارها مناسب و معقول برای پول شما پرداخت می شود. اما آنها شما را با سرعت جدی قلاب نیست.

من به معنای واقعی کلمه زمان بارگذاری از 6 ثانیه به کمتر از 2 ثانیه با تغییر از 5 $ کاهش یافته ام میزبانی طرح به یک میزبان درجه یک (من با استفاده از سنتز میزبانی در اینجا در ). از تبدیل و بهینه سازی سایت نقطه نظر، ROI از میزبانی حق بیمه نمی توان شکست داد.

 

8. اضافه کردن اصلاح به عنوان شما

اضافه کردن اصلاح مانند "2014"، "بهترین"، "راهنمای"، و "بررسی" می تواند به شما کمک کند برای نسخه های دم بلند از کلمه کلیدی مورد نظر خود را رتبه بندی.

 

این یک ترفند عالی به داد و بیداد در آن کلمات کلیدی دم فوق العاده طولانی است.

توجه داشته باشید که من ساخته شده به عنوان این پست خوب و طولانی: ": از یک صفحه کاملا بهینه سازی شده آناتومی در صفحه SEO".

 

این اصلاح هر گونه خاص کلمه کلیدی دم بلند را هدف قرار نمی. اما این عنوان را در چند بازدید کنندگان هر روز از اگر من به سادگی استفاده "در صفحه SEO" به ارمغان بیاورد.

 

9. استفاده از دکمه به اشتراک گذاری اجتماعی

سیگنال های اجتماعی ممکن است بازی نمی نقش مستقیم در رتبه بندی سایت شما. اما سهام اجتماعی تولید چشم بیشتر بر روی محتوای خود را. و چشم تر می کنید، کسی که احتمال بیشتر این است که لینک. بنابراین نمی شود خجالتی در مورد دادن دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی برجسته در سایت خود.

 

در واقع، مطالعه انجام شده توسط BrightEdge پیدا شده است که دکمه های برجسته به اشتراک گذاری اجتماعی می توانید به اشتراک گذاری اجتماعی توسط 700٪ افزایش دهد.

 

 سیگنال های اجتماعی بخش مهمی از الگوریتم گوگل (هنوز). اما سهام اجتماعی در سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر و گوگل ممکن است به شما یک افزایش مستقیم و غیر مستقیم کمی به من بدهید.

10. ارسال محتوای طولانی

جستجوگرها ضرب المثل توسط پشتیبانی شد "طول قدرت است" SERPIQ.com مطالعه صنعت که پیدا شده است که محتوای دیگر تمایل برای رتبه بندی در صفحه اول گوگل به طور قابل توجهی بالاتر است.

 

طول محتوا و بالا 10 رتبه بندی

هدف برای حداقل 2000-کلمات هنگامی که هدف قرار دادن کلمات کلیدی رقابتی.

 

 به عنوان یک قاعده، من مطمئن شوید که تمام مقالات من حداقل 1000-کلمات گوشتی، محتوای مفید است.

محتوای دیگر کمک می کند تا شما برای کلمات کلیدی مورد نظر خود را بهتر رتبه و به ارمغان می آورد در ترافیک دم بلند بیشتر ... برنده! ""

 

11. اسلش گذاری گزاف گویی

جستن - هنگامی که یک بازدید کننده به سرعت برگ سایت شما - ممکن است توسط گوگل مورد استفاده برای ارزیابی کیفیت یک صفحه است. پس از همه، اگر کسی سایت خود را از گوگل می یابد و به سرعت کلیک فاصله، چقدر خوب می تواند سایت شما می شود؟

 

نرخ گزاف گویی است که پایان همه شود، همه از معیارهای تجربه کاربر ... اما آن مهم نیست. اضافه کردن لینک های داخلی به ابتدای مطالب خود را یکی از ساده ترین و موثر ترین راه برای کاهش نرخ گزاف گویی خود و بهبود زمان در سایت است.

من فکر می کنم زمانی که مردم به یک صفحه آنها بیشتر هستید دریافت کنید "کلیک کنید خوشحال" سپس هنگامی که آنها در یک مقاله عمیق تر است. به همین دلیل لینک های داخلی در ابتدای مقالات خود را تمایل به دریافت کلیک بیشتر ... کاهش نرخ گزاف گویی به طور قابل توجهی.

 

12. نم نم LSI کلمات کلیدی

LSI کلمات کلیدی مترادف است که گوگل با استفاده از تعیین ربط یک صفحه (و احتمالا کیفیت) می باشد.

 

 من آجیل نمی در مورد LSI چون من معمولا محتوای واقعا طولانی است.

محتوای طولانی شانس است که شما به طور طبیعی باید شامل کلمات کلیدی LSI در محتوای خود را افزایش می دهد.

 

اگر می خواهید مطمئن 100٪ مطمئن است که شما با استفاده از کلمات کلیدی LSI، جستجو برای کلمه کلیدی خود را در گوگل و پایین حرکت به "جستجوهای مرتبط با ..." در پایین صفحه منطقه ...

 

جستجوهای مرتبط به

... و پرت یک یا دو از آنها را به پست شما.

 

در اینجا چند مهم تر عوامل SEO در صفحه که من اتاق به در اینفوگرافیک ندارند:

محتوای با کیفیت: من می دانم که شما مریض و از شنیدن در مورد "محتوای با کیفیت" خسته.

 

حتی اگر موتورهای جستجو هیچ راه مستقیم تعیین کیفیت، آنها مقدار زیادی از روش های غیر مستقیم، به خصوص معیارهای کاربر تجربه مانند:

 

بازدید کنندگان تکرار

بوک مارک کروم

زمان در سایت

زمان توقف (بیشتر در آینده)

به عبارت دیگر، محتوای بزرگ قطعا به شما صدمه دیده است. بنابراین هیچ دلیلی به انتشار مسائل بسیار جذاب وجود دارد.

 

زمان توقف: نرخ گزاف گویی مهم است ... اما این طور نیست پایان همه شود، تمام سیگنال های تجربه کاربر.

 

چرا؟

 

از آنجا که گوگل همچنین با استفاده از "کلیک کوتاه" در مقابل "کلیک طولانی" (همچنین به عنوان شناخته شده زمان ماندگاری ). زمان توقف به سادگی اندازه گیری چه مدت یک جستجوگر را در صفحه شما قبل از زدن دکمه تماس باقی می ماند.

 

اگر کسی بازدید دکمه تماس را بلافاصله پس از فرود بر روی صفحه خود، آن را نشانه ای از یک صفحه با کیفیت پایین است.

 

شما می توانید به طور متوسط ​​زمان ماندگاری خود را با نوشتن طولانی، مطالب جذاب نگه می دارد که مردم به خواندن افزایش می دهد.

 

به این ترتیب - حتی اگر آنها جستن به عقب به نتایج جستجو - شما حداقل یک "کلیک". که با کلیک طولانی گوگل که شما آنها را چیزی از ارزش داد در حالی که آنها وجود دارد نشان می دهد.

 

لینک های داخلی: ارتباط داخلی است بنابراین پول. اگر شما می خواهید برای دیدن یک مثال بزرگ چگونه به لینک های داخلی را در سایت خود، لطفا ویکیپدیا .

 

آنها اضافه کردن لینک های داخلی کلمه کلیدی غنی را برای هر ورودی:

 

ویکیپدیا ارتباط داخلی بدیهی است، آنها می توانید با 50+ لینک های داخلی در هر صفحه این دلیل که آنها ویکیپدیا هستید دریافت کنید. من توصیه یک روش ساده (و امن تر): لینک به 2/5 از پست های قدیمی تر خود را هر زمان که شما یک جدید منتشر می شود.

 

H2 و H3 برچسب ها: من فکر نمی کنم H2 و H3 برچسب ها یک معامله بزرگ است. اما شما باید کلمه کلیدی مورد نظر خود را حداقل یک بار در یک H2 یا H3 زیرعنوان باشد. این شهر همچنین دارای جایزه اضافه شده از ساخت محتوای خود را راحت تر بخوانید.

 

بهینه سازی تصویر: من متوجه شده ام که ترافیک از جستجوی تصویر به صورت کاملا بی ارزش (نرخ گزاف گویی بالا، تبدیل پایین و غیره). که می شود گفت، من هر بازدید کننده من می توانم می شود. به همین دلیل من همیشه در اطراف یک کلمه کلیدی بهینه سازی هر تصویر.

 

اطمینان حاصل کنید که نام فایل حاوی کلمه کلیدی مورد نظر خود را (به عنوان مثال، on_page_SEO.jpg) و که شما شامل کلمه کلیدی مورد نظر خود را به عنوان بخشی از تصویر دگرساز متن شما:

 

بهینه سازی تصویر

یکی دیگر از دلایل برای بهینه سازی تصاویر خود را برای جستجوگرها: آن را می دهد موتورهای جستجو هنوز نشانه دیگری از چه صفحه شما در مورد ... کمک می کند که آن را در جستجو آلی رتبه.

 

هنگامی که گوگل تصاویر را با متن "ابزارک آبی"، "ویدجت سبز" و غیره را می بیند، آن را به آنها می گوید: "این صفحه در مورد ابزارک".

 

در اینجا چگونه به استفاده از این تکنیک برای سایت شما

من ساخته شده بر روی صفحه چک لیست سئو رایگان برای شما کمک خواهد کرد که این استراتژی را به عمل برای سایت خود قرار داده است.

 

این به تشریح - گام به گام - دقیقا چگونه به استفاده از تکنیک های که من در مورد در این پست صحبت ... از جمله 2 استراتژی است که من در این اینفوگرافیک شامل نمی شود.centerall


مطالب مرتبط