close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل سئو تضمینی

سئو تضمینی

جمعه 10 ارديبهشت 1395
13:0

سئو تضمینی

سئو تضمینی

seo سئو تضمینی بهینه سازی سایت از من SEO دربی و من قصد دارم تا شخصا در مورد SEO تضمین شده، چرا از آن بسیار دشوار برای ارائه، چرا اکثر جستجوگرها انجام SEOتضمین ارائه نمی دهد، و چگونه و چرا ما این کار را در جستجوگرها دربی را توضیح دهد.

در مرحله اول من توضیح آنچه تضمین SEO ما ارائه می دهیم. پس از آن من توضیح چرا، که خواهد شد کاملا توضیح طولانی است اما به خوبی به ارزش خواندن دارد. بنابراین در اینجا تضمین ما در جستجوگرها، ساده و روشن به درک است که است.

SEO دربی خدمات جستجوگرها تضمین ما

ما تضمین سئو به خدمات ما در جستجوگرها ارائه خواهد شد اگر مشتری درخواست آمریکا برای انجام این کار.

ما رتبه بندی در کلمات کلیدی را تضمین نمی کند.

ما که ترافیک وب سایت خود را افزایش خواهد تضمین خواهد کرد و ما تضمین می کنند که ما با شما کار خواهد کرد تا وب سایت خود را تبدیل بازدید کنندگان وب سایت بیشتر به مشتریان و یا منجر می شود.

ما در بر اهداف است که تضمین قبل از کار آغاز در وب سایت خود به توافق برسند.

اگر شما SEO تضمین درخواست کرده اند و ما ترافیک آلی و یا تبدیل در وب سایت خود را با یک درصد از پیش توافق شده در 6 ماه افزایش یافته است، پس ما به صورت رایگان کار می کنند تا زمانی که ما به هدف دست یابد.

چرا شرکت های جستجوگرها تضمین شهرت بد؟

 

هستند بسیاری از دلایل این که چرا شرکت های جستجوگرها خوب کار با SEO تضمین و شرکت در جستجوگرها بد ارائه نمی توانم را در جستجوگرها تضمین وجود دارد. اکثر شرکت های با کیفیت این پیشنهاد نیست، اما ما می خواهیم انجام ما بهترین را به ارائه به عنوان یک تضمین آن را به عنوان ممکن است به انجام. من اعتقاد دارم که تضمین ما یکی از قوی که چیزهایی که مهم هستند را تضمین است.

به عنوان یک مشتری شما می خواهید برای دریافت ارزش برای پول است. شما می خواهید یک تضمین بازگشت سرمایه گذاری خود را. اگر شما صرف £ 1،000 در هر ماه در بهینه سازی موتور جستجو، شما می خواهید مطمئن شوید که شما را در بیش از 1000 £ در هر ماه از فروش فوق العاده و کسب و کار. به عنوان یک شرکت SEO ما می خواهیم که برای ارائه ارزش برای پول است، و ما انجام. مشکل این است که مشتریان (به طور طبیعی) در مورد رتبه بندی به عنوان تنها متریک از اهمیت نگران هستند. به عنوان optimisers وب سایت ما می دانیم که رتبه بندی برای کلمات کلیدی را از مهم ترین چیز است. من می دانم که هیچ کس کاملا می تواند تضمین رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی تجاری خاص، به ویژه رتبه بندی شماره 1 در گوگل. این بدان معنی نیست که می گویند که ما می توانیم این تعداد 1 رتبه بندی دست یابد، که این امر می تواند به طور کامل غیر اخلاقی به آن را تضمین کند.

من در حال حاضر به ارائه یک لیست مفید از دلایلی است که چرا تضمین رتبه بندی یک ایده بسیار بد است. در نظر داشته باشید اگر شما به یک شرکت ارائه رتبه بندی تضمین بهینه سازی صحبت کنید. این خواهد بود که یک لیست بسیار دقیق است، اما دقیقا توضیح دهید که چرا شما باید بسیار مراقب باشید با آنچه شما را با هر شرکت در جستجوگرها است.

مشکل با SEO تضمین

1) خطر

لینک دهنده هنوز هم بخش عمده ای از الگوریتم گوگل می باشد. A 'کلاه سفید، کار خوب جستجوگرها است برای کمک به مشتری را به وب سایت و محتوای آن به خوبی به عنوان احتمالا می تواند باشد، و در نتیجه به طور طبیعی جذب لینک به محتوای بزرگ است. البته محتوای بزرگ گاهی اوقات نیاز به یک فشار و این کار از جستجوگرها است که برای ترویج که محتوا را به شرکای لینک بالقوه که ممکن است به پیوند به آن محتوا به نفع خوانندگان وب سایت خود را. این جاده آهسته تر اما پایدار، امن، و اخلاقی به رتبه بندی وب سایت خوب است.

 

راه های حال دیگر به ساخت لینک که کمتر اخلاقی وجود دارد، و این به عنوان شناخته شده استراتژی جستجوگرها کلاه سیاه . پاسخ آن سمت تاریک از نیروی، اگر دوست دارید جنگ ستارگان شباهتها. استراتژی جستجوگرها کلاه سیاه و سفید انجام کار و گاهی بسیار به سرعت کار می کنند. آنها اغلب است طولانی مدت نباشد و به سرعت می تواند منجر به وب سایت که یک ضربه ی پنالتی داده می شود و برای هر کلمه کلیدی رتبه بندی دیگر. در حال حاضر این شرکت که ارائه کرده است به منظور تضمین رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص فکر می کنم و اگر آنها آن را به زودی به دست نمی آنها را مجبور به شما بازپرداخت. وسوسه به احتمال زیاد بیش از حد قوی به این "نیروی بی رحم، تکنیک های استفاده می شود. آنها دست یافته اند آنچه با شما موافق بودند، اما وب سایت خود، کسب و کار خود را، و شغل از کارکنان خود را ممکن است همه در معرض خطر قرار داده شده است. این واضح است که خوب نیست، و به همین دلیل ما هرگز کلمات کلیدی را تضمین کند.

2) کلمات کلیدی به عنوان بخشی از تضمین استفاده

ترین کلمات کلیدی ترافیک بسیار کم است. اغلب برخی از کلمات کلیدی که شما را فرض کنیم برای بسیاری جستجو در واقع نیست. جستجوگرها است 

دسترسی به کلمه کلیدی ابزار پژوهش و داده و آن را بسیار آسان برای تضمین کلمات کلیدی که ترافیک کم و بسیار آسان برای رتبه بندی. من تضمین می کنند که من به شماره 1 در گوگل برای عبارت زیر است:

گاو قرمز از ماه که گاوچران ترشی خوردند

بودن تعداد 1 برای آن عبارت کاملا بی ارزش است، اما بسیار آسان است. همه من تا به حال نوع آن را به این صفحه وب بود. البته که یک مثال ساخته شده است که راه را بر بالای است، اما من امیدوارم که شما نظر من را.

هر کسی می توانید کلمات کلیدی آسان را تضمین کند، اما برای کلمات کلیدی تجاری با خرید قصد (کلمات کلیدی شما نمی خواهید برای رتبه بندی!) آن را بسیار آسان است. تنها 10 نقطه در صفحه 1 ST و شاید همه 10 رقبای استفاده از یک سرویس SEO تضمین وجود دارد. من به یک بوده است زمین SEO از یک شرکت دیگر با یک مشتری که در آن مشتری تضمین شده بود او را برای کلمات کلیدی کاملا بی ارزش رتبه.

3) الگوریتم است همیشه در حال تغییر

گوگل الگوریتم خود را، و یا معیارهای رتبه بندی، صدها بار در هر سال به روز رسانی. آنچه در سال گذشته کار کرده ممکن است به شما یک ضربه ی پنالتی رتبه بندی این سال! هیچ کس خارج از Google به طور کامل درک الگوریتم و هر کسی که ادعا می کند به انجام این کار، رک و پوست کنده یک دروغگو است.به روز رسانی پاندا و پنگوئن به وضوح به ما نشان داده که چگونه تغییرات بزرگ می توانید در زمان های غیر منتظره است. ارائه ضمانت برای کلمات کلیدی را در راه کلاه به طور کامل سفید است که به وضوح امکان پذیر نیست. هیچ کس از آنچه در اطراف گوشه.

4) این در مورد تبدیل نمی رتبه بندی به هر حال!

مشتریان همیشه به نظر می رسد در مورد رتبه بندی نگران است. در مورد این فکر می کنم برای یک دقیقه. چرا شما می خواهید رتبه بندی؟ شما می خواهید رتبه بندی طوری که بیشتر مردم بازدید از وب سایت به طوری که شانس بیشتری برای تبدیل آن بازدیدکننده داشته است به فروش و یا منجر شده است. مشکل با گرفتن بازدیدکننده داشته است بیشتر است این است که هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها را از نوع راست بازدید کنندگان وجود دارد. اگر من به شما گفت که این امکان وجود دارد به دو برابر ارزش وب سایت خود را به کسب و کار خود را بدون گرفتن یک بازدید کننده تک اضافی؟

 

در نهایت شما می خواهید تبدیل نمی ترافیک. شما می خواهید بازدید کنندگان برای انجام عمل شما نیاز به طوری که شما می توانید با آنها می کنند. این می تواند آنها را به شما تماس، با پر کردن یک فرم تماس، و یا به خرید چیزی. جستجوگرها خوب با تبدیل بسیار نگران است چرا که تبدیل به این دلیل بسیار وب سایت در وهله اول وجود دارد. اگر شما فروش دو برابر محصول بسیار و یا گرفتن دو برابر بسیاری از سرنخ ها و ترافیک خود را افزایش یافته است، آیا احتمال دارد نگران باشم؟ البته شما نگران نمی شود، به شما خواهد بود بسیار خوشحال است. SEO بزرگ می تواند بیشتر با کمتر زیرا آنها در مورد بهینه سازی نرخ تبدیل مراقبت را انجام دهد. شرکت در جستجوگرها است که تضمین رتبه بندی در مورد تبدیل اهمیتی نمی دهند، آنها تنها در مورد رتبه بندی اهمیت می دهند. آنها به شما راه اندازی به شکست و بهترین ها را از وب سایت خود را دریافت کنید قبل از شروع.

من خوشحالم که به تضمین کند که من دریافت تلفن جهت زنگ زدن بیشتر و یا دریافت خواهد کرد که مشتریان به خرید محصولات بیشتر می شود. که بسیار با ارزش تر از رتبه بندی به هر حال و می افزاید: به کسب و کار خط پایین خود را. چگونه من آن را انجام دهید؟ من می توانم در سه کلمه پاسخ به این. تست، تست، و تست. بین 95٪ و 99٪ از تمام بازدید کنندگان وب سایت تبدیل نیست. درک اینکه چرا آنها را تبدیل کند و سپس آزمون طرح بندی و طرح به منظور تشویق بیشتر از این مشتریان بالقوه را از دست داده برای تبدیل یک استراتژی قدرتمند است. با استفاده از پرداخت هر بازاریابی کلیک به retarget این بازدید کنندگان از دست داده یکی دیگر از روش مهم برای گرفتن این منجر از دست داده به وب سایت شما است.

5) طولانی دم اغلب تبدیل بالاتر از دم کوتاه

من ترجیح می دهم به مدت 20 عبارات قصد تجاری بالا با 100 جستجو در هر ماه بیش از 1 عبارت با 2000 جستجو در هر ماه رتبه. کلمات کلیدی دم بلند کلمات کلیدی دیگر که شاید 3 تا 4 کلمات دارند. آنها مشخص تر و دقیق هستند، و اگر چه آنها کمتر جستجو، آنها در نرخ بسیار بالاتر تبدیل کنید. کلمات کلیدی دم کوتاه مانند کلمات کلیدی 1 یا 2 کلمه اغلب در نرخ پایین تر تبدیل حتی اگر حجم جستجو در مجموع بالاتر است.

دلیل این رفتار خریدار ساده است. اگر می خواهید به خرید یک محصول آنلاین شما در ابتدا با یک فاز تحقیقاتی آغاز خواهد شد و در نهایت تا پایان در مرحله خرید. اگر شما به دنبال به خرید یک ماشین لباسشویی به عنوان مثال، شما ممکن است به خوبی 'ماشین لباسشویی' گوگل برای شروع با. من کاملا خواهید تضمین می کنند که کلمه کلیدی است به احتمال زیاد به یکی از نهایی جستجو است که منجر به فروش و یا تبدیل نمی شود!

کار SEO است که برای دریافت حق تعادل بین کلمات کلیدی که ترافیک کافی برای توجیه زمان صرف دستیابی به آنها و کلمات کلیدی که به اندازه کافی خاص است که آنها به احتمال زیاد منجر به تبدیل می شود. در جستجوگرها دربی ما بهینه سازی وب سایت خود را به آن بهترین فرصت برای رتبه بندی کلمات کلیدی متعدد است. علاوه بر این، آن را نیز مهم است که تنوع کلمه کلیدی به هر حال. اگر وب سایت و کسب و کار شما در اطراف فقط 1 مگا کلمه کلیدی، اگر آن را در رتبه قطره کسب و کار خود را به خوبی ممکن است نابود شود!

6) صفحه 1 اغلب می تواند بسیار کمی برای ترافیک معنی

 

بیشتر و بیشتر گوگل monetising از 'بالا برابر' تبلیغات در صفحه نتایج خود. این فکر می کردم که برای مقاصد تجاری (آنهایی که می خواهید برای رتبه بندی) تعداد 1 سایت ارگانیک رتبه تنها می شود بین 15٪ و 20٪ از کل کلیک.اگر نتیجه شماره 1 می شود 20 درصد از کلیک، فقط تصور کنید که چگونه چند کلیک در نتیجه تعداد 10 می شود.رتبه بندی در صفحه پایین 1 به خوبی ممکن است کاملا بی ارزش است حتی برای برخی از کلمات کلیدی با حجم ترافیک بالا. بسیاری از شرکت های ارائه رتبه در جستجوگرها تضمین می گویند که شما را در صفحه 1. این در واقع می تواند اتلاف وقت و منابع باشد.

من آن را در همه زمان ها هنگام دیدار من با مشتریان بالقوه که با وعده های غیر اخلاقی از شرکت در جستجوگرها با کیفیت پایین سوزانده شده را مشاهده کنید.آنها جهان را وعده داده شده بود و تا به حال بسیار کم تحویل داده است. من یک مشتری که به تازگی گفته شد که آنها می شود میلیونرهای ظرف یک سال ملاقات کرد. 6 ماه بعد وب سایت تجارت الکترونیک خود را هنوز هم تا به حال حتی ساخته شده نه یک فروش! حقیقت این بود که وب سایت خود را به اندازه کافی خوب را به فروش می نیست و SEO آنها یک رشته از دروغ گفته بود و گرفته شده پول خود را. که نمونه آشکار از رتبه بندی می تواند کاملا بی معنی اگر وب سایت شما به خوبی تبدیل کند، و بنابراین تضمین رتبه در جستجوگرها فقط زباله در کل از پول است!

7) نتایج در حال گرفتن بیشتر و بیشتر شخصی و محلی

چگونه می تواند شما را تضمین رتبه بندی هنگامی که شما نتایج متفاوتی بسته به کسی که باعث می شود جستجو و جایی که آنها به جستجو؟

گوگل است با تمرکز بر ایجاد نتایج وابسته به محلی نشان دادن صفحات مختلف بسته به موقعیت خود را. آنها همچنین در حال شروع به استفاده از معیارهای اجتماعی و تاریخچه جستجوی عنوان مثال برای نشان دادن نتایج مناسب تر است. اگر همه می شود نتایج متفاوت، کاملا آشکار است که شما فقط می توانید رتبه بندی خاص در کلمات کلیدی را تضمین نمی کند. آخرین به روز رسانی گوگل ونیز یک مثال خوب از این است. اگر شما برای جستجوگرها (احتمالا سخت ترین کلمه کلیدی از همه برای رتبه بندی!) جستجو و شما در دربی، سپس این وب سایت در صفحه 1. در غیر این صورت آن را هیچ جا صفحه به 1. نتایج فقط برای به دست آوردن شخصی تر و موضعی در آینده است.

8) SEO تنها بخش کوچکی از تصویر است

 

بهینه سازی موتور جستجو است که در بسیاری از موارد بلیط قرعه کشی طلایی حتی اگر آن را به درستی انجام می شود. بازاریابی بین المللی به درون یک اصطلاح است که بسیاری به تازگی توسط جستجوگرها و بازاریابان اینترنتی استفاده شده است. راه های بسیاری را به مشتریان بالقوه به سایت شما وجود دارد، و گوگل فقط یک منبع ترافیک است. 1 ST دانش آموزان سال بازاریابی همیشه در ابتدا در مورد «بازاریابی و ابزار است که مخلوط برای ایجاد یک کمپین بازاریابی یاد بگیرند. بازاریابی یک وب سایت آنلاین هیچ تفاوتی و بهترین نتایج با ترکیب ابزار مناسب که SEO تنها یکی به دست آورد.

به عنوان یک شرکت SEO با کیفیت بالا ما با شما کار خواهد کرد و توصیه در مورد بیش از جستجوگرها. ما در جستجوگرها نگاه، تبلیغات در گوگل جستجو، شبکه نمایش، فیس بوک و توییتر، پرداخت می شود استراتژی رسانه های اجتماعی ، retargeting، و بیشتر. من مطمئن هستم که من باید نقطه بیش از حال حاضر هستم! رتبه بندی در کلمات کلیدی را که مهم نیست، و اگر شما در تنها رتبه بندی نگاه کنید شما در حال دیدن یک بخش بسیار کوچک از تصویر. با تمرکز بر معیارهای که نگاه مهم است که شما توانایی به یک استراتژی برنده است که در دراز مدت موفق خواهد بود از دست بدهند.

در نتیجه

SEO تضمین برای تلفن های موبایل فوق العاده، اما در اکثر موارد شما خودتان راه اندازی به شکست است. بدون شرکت در جستجوگرها کیفیت را رتبه بندی SEO تضمین ارائه دهد. هر چند که طبیعت انسان می خواهید نتایج تضمین شده است، در مورد SEO آن مشکل بیش از آن را به ارزش است. این خیلی بهتر به بحث در مورد آنچه نتایج شما می خواهید و هر شرکت با شما استفاده به تمرکز بر روی تبدیل به جای رتبه بندی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، پس لطفا در تماس گرفتن و همچنین به ما در مورد درخواست مدیریت لغات ، به عنوان من باور دارم که پرداخت هر کلیک باید در بسیاری از موارد با SEO یکپارچه شده است.منبع آموزش سئو


مطالب مرتبط