close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل آموزش سئو

آموزش سئو

پنجشنبه 09 ارديبهشت 1395
7:30

آموزش سئو 

GongTo / Shutterstock.com

به نظر می رسد روند آموزش سئو در گوگل در جهت ناشران و صنعت بازاریابی دیجیتال من است که کمی نگران است. به نظر می رسد این شرکت تبدیل شده است کمتر و کمتر شفاف با ناشران بیش از دو سال گذشته - و صادقانه، آن را به من یک کمی مضطرب.

شفافیت گوگل

در حال حاضر، وجود دارد همیشه استخوان از مشاجره بین گوگل و جامعه سئو سایت شده است. برخی بر این باورند که گوگل متنفر سئو، در حالی که دیگران بر این باورند که گوگل در واقع ما نیاز دارد.

من همیشه در اردوگاه که فکر گوگل می دانستند که جامعه آموزش سئو نیاز زیرا آنها می توانند محصول نهایی را کنترل نمی شد. مهم نیست که چقدر نتایج جستجو بزرگ، محصول نهایی است که هنوز هم در وب سایت. اگر وب سایت توسط گوگل هستند بسیار قابل استفاده و یا مربوط نیست، پس از آن مردم گوگل آنها را پیدا کنید، استفاده نکنید.

این ساخته شده است صنعت آموزش SEO در رفتن در میان تقریبا لازم، به گوگل یک روش نسبتا مستقیم بر کیفیت سایت با گرفتن سئو برای برقراری ارتباط قوانین خود را به ناشران.

با این حال، در پرتو اقدامات اخیر گوگل - مانند دور زدن کانال های صنعت SEO استاندارد اعلام تغییرات عمده و نمایندگان ما گفتن آنها پنج درصد یا کمتر از الگوریتم می دانم - من فکر می کنم ما نیاز به در نظر گرفتن این احتمال که آنها شروع کرده ایم به مراقبت زیادی کمتر در مورد شفاف برقراری ارتباط دستورالعمل وب سایت گوگل برای آموزش سئو سایت و ناشران.

البته، آن دسته از ما که زندگی ما را غوطه ور در این الگوریتم صرف دانم این است که به احتمال زیاد به یک استراتژی موفق است. مهم نیست که چند Webmaster Guidelines را مفید شما قرار داده، صاحب سایت به طور متوسط ​​هنوز هم هرگز پیچیدگیهای چه چیزی باعث یک سایت خوب بدون کمک از یک پزشک SEO آگاه را درک کنید.

همچنین کمی انجام خواهد داد برای جلوگیری از اسپم، به عنوان اسپم نشان دهنده پول، و پول همیشه می توانید در اطراف گوگل دریافت کنید. با این حال، برای بقیه از ما در صنعت، SEO شروع به تبدیل شدن یک فرآیند دردناک.

از دست دادن مت کاتز

مت کاتز - رئیس سابق گوگل از اسپم وب که در ترک به طور نامحدود تماس در جولای 2014 رفت - همیشه یک شکل قطبی در جستجو بود. برخی فکر می کردم او هدفمند هدایت صنعت، در حالی که دیگران احساس است که شما فقط نیاز به درک "مت صحبت می کنند،" و شما می توانید تعداد زیادی از آنچه که او گفت یاد بگیرند (یا مهمتر، آنچه که او نگفت). من را به دسته دوم سقوط کرد.

با این حال شما آن را تکه تکه، کاتس نقش بسیار دشوار بود. من احساس او را بهترین خود در شاخص های که نقش برای کمک به ما در درک چگونگی جستجو و چگونگی آن را نداشت. او تا به حال یک خط خوب به راه رفتن بین نیازهای صنعت و شرکت او را برای کار می کرد، اما من احساس او این خوبی انجام داد.

اثر شفافیت کاتز

کاتز نقش بزرگی را در آنچه به ناشران و حرفه ای جستجوگرها ابلاغ شد بازی کرده است. بود توجه پیش از تغییرات، گاهی اوقات ماه ها یا سال پیش است. ناشران گفته شد الگوریتم به روز شد و دستورالعمل تغییر شد، و کاتز ساخته شده خود را برای پاسخگویی به سؤالات از طریق توییتر و یوتیوب فیلم ها و در حوادث صنعت.

مت کاتز کمک به ایجاد قوانین. او را درک این قوانین، و او این قوانین به ما به حدی که او می تواند ارتباط برقرار. برای همه پیرامون نقش خود، کاتس کمی از شفافیت بین گوگل، الگوریتم، سئو و ناشران آن بود.

سپس همه چیز را تغییر داد. گوگل منتشر شد مرغ مگس خوار ، الگوریتم نهاد متمرکز است. کاتز به زودی پس از در مرخصی رفت. در حال حاضر ما یادگیری ماشین و RankBrain ، و به روز رسانی الگوریتم مبارزه با هرزنامه مانند پنگوئن خواهد به زودی در زمان واقعی رخ می شود . گوگل تکیه بیشتر و بیشتر بر روی AI و به ظاهر کمتر و کمتر به انسان است. آیا یا نه که چیز خوبی است که هنوز به شناخته شده است.

من شخصا با کیفیت جستجو پیدا کنید در خارج از "میکرو لحظات" مانند بررسی، بار و دستورالعمل ها به شدت فاقد این روز است. بیشتر و بیشتر، من به فیس بوک برای پاسخ به چون دیگر نمی توانید آنها را در گوگل پیدا کنید. گوگل با استفاده از هوش مصنوعی به من پرتاب یک سینک آشپزخانه زمانی که آن را نیست، و این که سینک آشپزخانه به ندرت بسیار در آن است که برای من مفید است.

با این حال، تجربه حدیثی است شواهدی از هر چیزی نیست.

چه من نمی دانم این است که اطلاعات از گوگل در آینده در مورد جستجو آلی بارها و بارها پیچیده و اغلب نادرست تبدیل شده است - به طوری که در فضاهای خصوصی در پشت دیوار های اجتماعی، یک اخراج کلی از گوگل داشتن اطلاعات زیادی برای ارائه وجود دارد صنعت در همه.

گوگل عمیق تر به جعبه سیاه خود رفته است، و کمی از کاتز شفافیت ارائه رفته است. بقیه از ما در حال حدس زدن چپ.

موقعیت خطرناک

من فکر می کنم این قرار می دهد گوگل در یک موقعیت خطرناک است. داشتن کار با ناشران بسیار بزرگ، من می دانم که این سایت ها به دنبال کمتر و کمتر برای ترافیک آلی گوگل و بیشتر و بیشتر برای ترافیک آنها می توانند کنترل.

من سایت های با بیش از 50 میلیون بازدید کننده و کمتر از 10 درصد ترافیک آلی تکیه زیاد بر منابع مانند فیس بوک (با شماره ترافیک عنوان بزرگ به عنوان 50 و 60 درصد) دیده می شود. هیچ یک از این سایت ها در حال خرید تبلیغات است.

البته، این سایت های تجاری، که بسیار به شدت متکی به گوگل نیست. اما با معرفی اخیر چهار تبلیغات در بالای نمایش داده شد تجاری و پرخاشگری محض از الگوریتم پنالتی مانند پنگوئن و پاندا، چه مدت آن را قبل از راهنمایی گوگل مقیاس در برابر خود؟ هنگامی که صاحبان سایت دیگر مراقبت؟ اگر من می توانم ترافیک من را از هر نقطه، و من دیگر مراقبت در صورتی که ترافیک از گوگل، که در آن گوگل است؟

و به چه معنی است برای بازاریابان دیجیتال؟

SEO مرده است

اگر ما آنها را یک بار دیده می شود، ما این مقالات صدها بار دیده می شود. SEO مرده است! " "آسمان در حال سقوط!" با این حال، این اولین بار در یک دهه من شروع کرده اند اگر که نوشتن ممکن است بر روی دیوار بود، حداقل از نظر جستجو آلی گوگل است.

دلیل این است که گوگل نتایج نیاز نیست. این است دلیل آن است که اضافه کردن تبلیغات بیشتر و چرخ و فلک و پانل نمودار دانش است.گوگل هنوز کاربران آلی به فروش تبلیغات نیاز دارد. گوگل هنوز هم نیاز به ناشران در مورد رتبه بندی اهمیت می دهند.

موضوع این است که در تجربه شخصی من، این ناشران که گوگل بستگی به شروع به دقت تر در مورد ملاقات با دستورالعمل های گوگل نیست. چرا پول و تلاش خود را به چیزی است که آنها نمی توانند کنترل؟

هنگامی که گوگل اسپم حمله، ناشران می گفت: "من یک دزد نیست،" و توجیه هزینه از جستجوگرها. با این حال، در حال حاضر که الگوریتم های حمله هر جنبه ای از حضور یک وب سایت، ناشران ممکن است احساس بسیار نامشخص است در مورد آن آب. چرا خطر قایق خود را در کانال های ناشناخته، هنگامی که دیگران نظر می رسد تا امن و آرام؟

تنوع

ضرورت تنوع است به احتمال زیاد بزرگترین راننده کاهش وابستگی به گوگل.

اگر من می توانم 50 $ بر روی تبلیغات فیس بوک از لحاظ روان هدف قرار صرف کنند، و آن دسته از کاربران نیز تبدیل، چرا من که پول صرف بهینه سازی وب سایت من برای موتورهای جستجو؟

اگر من با پنگوئن ضربه شده است و هستم انتظار 17 ماه برای به روز رسانی به unpenalized، چرا من زحمت تلاش در همه؟ و یا اگر به روز رسانی کیفیت ناشناخته به من ضربه پایین، یک گوگل حتی اذعان می کند وجود دارد، زمانی که من به عنوان یک صاحب سایت متوقف نورد سنگ ضرب المثلی تا تپه ضرب المثلی؟

البته، هر کسی که می داند SEO دلایل بسیار معتبر به مورد جستجو آلی مراقبت وجود دارد. ما می دانیم که ارزش، اما من فقط مطمئن شوید که صاحبان سایت هنوز هم هستم، و عدم شفافیت در گوگل است که بسیار ساده تر.

پس چه باید یک بازاریاب دیجیتال انجام دهید؟

اگر شما در یک فضای بسیار تجاری هستند، کار خود را بسیار سخت تر کرده است. فهرست محصولات تبلیغات (پل)، پانل نمودار دانش، و در حال حاضر چهار تبلیغات در بالای این صفحه نمایش تراکم سایت خود، حتی اگر آن را در موقعیت بالای آلی است.

بهینه سازی برای نمایش داده شد تجاری رقابتی خود را سخت تر خواهد شد، و فضای کلی تبلیغ شده است به هفت اسلات کل کاهش می یابد؛ بنابراین، مناقصه ممکن است بسیار رقابتی تر.

اگر شما به استفاده از جستجوی اطلاعاتی، SEO نیافته است سخت تر - آن را به تازگی بی ربط تر می شود. در حالی که گوگل استفاده می شود در بازگشت نتایج دقیق جستجوهای بسیار خوب است، AI می رود با رویکرد "گسترده خالص". اگر گوگل یک "چیز" خاص را نداشته باشند آن را می توانید بازگشت، آن اغلب مجموعه ای از نتایج کلی تر خواهد گشت، ترک کلمات از مجموعه درخواستی. اغلب، کلمه آن را برگ از اصلاح مناسب ترین است.

سپس، اجازه دهید به این اضافه کنید دانش پانل نمودار ترافیک قتل و پاسخ مستقیم / قطعه برجسته شده است. گوگل خراش وب سایت و دیگر منابع داده و نمایش که اطلاعات به طور مستقیم در صفحه نتایج جستجو به طوری که کاربران مجبور به کلیک به سایت واقعی. اگر من در آن فضا، چرا من هنوز هم ادامه در مورد موتور گوگل مراقبت؟

برج عاج گوگل

به هر حال شما در آن نگاه کنید، گوگل تقریبا تنها در مورد خط پایین آن تبدیل شده است. که جدید نیست. با این حال، در طول چند سال گذشته، به نظر می رسد که آن را بسیار کمتر شفاف و بسیار تهاجمی تر شده است.

گوگل، به نظر می رسد، در حال حاضر در برج عاج نشسته، از نیازهای واقعی روز به روز از ناشران برداشته شده است.

عدم شفافیت، ارتباطات ضعیف، تغییرات الگوریتم های پنهان، به روز رسانی سایت قتل است که به نظر می رسد هرگز به حل و فصل - این فهرست ادامه دارد - همه ایجاد فضای منفی که گوگل ممکن است یک روز به پشیمانی.

این عدم مراقبت در ارتباط با Google-SEO-ناشر بسیاری از احساسات منفی نسبت به غول جستجو پرورش داده است، اما حتی بدتر، آن بی تفاوتی محض در میان ناشران خاص ایجاد کرده است.

کورسویی از گذشته

برخی از تلاش های اخیر بسیار برای رسیدن به جامعه سئو شده اند وجود دارد. بازگشت از رقص گوگل - که شامل یک خصوصی، پشت صحنه ملاقات با 50 سئو که در آن قادر به ارائه بازخورد بودند - علاقه به طور بالقوه تجدید در پرورش ارتباطات نشان می دهد.

من شخصا ترجیح داده اند برای دیدن یک حلقه بازخورد به طور کلی باز به جای 50 افراد برای یک جلسه خارج از رکورد انتخاب شده است. اما این یک شروع است، و البته، همه ما یک رقص خوب گوگل قدردانی میکنیم. بسیاری از روابط وجود دارد جعلی شده است، از جمله آنهایی که بین جامعه و گوگل.

بنابراین شاید ما شاهد یک جهت جدید. می کورسویی از امید وجود دارد. شاید این تلاش ها در طلیعه چیزی بودن دوره جدیدی از شفافیت لازم - شفافیت است که فقط برای ناشران و بازاریابان دیجیتال مهم نیست، اما برای گوگل، و همچنین. اگر گوگل همچنان به عمل به شدت با شفافیت کمی، بی تفاوتی است تنها به احتمال زیاد به رشد - و هیچ چیز خوبی برای گوگل در پایان آن جاده وجود دارد.

به عنوان یک فیلم معروف یک بار گفت، "شما به من می خواهید که روی دیوار، تو به من که روی دیوار نیاز دارید." خوب، پس ما دقیقا جک نیکلسون در "چند مرد خوب است." اما بدون بازاریابان دیجیتال، گوگل بسیار باید سخت هم قانع صاحبان سایت از بیشتر از هر چیز، از جمله نیاز برای گوگل در وهله اول.منبع:سئو


مطالب مرتبط