close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل آموزش keyword planner

آموزش keyword planner

پنجشنبه 09 ارديبهشت 1395
7:19

آموزش گوگل کیورد پلنر

آموزش گوگل کیورد پلنر

اگر شما در حال سئو سایت برنامه ریزی گوگل AdWords با آموزش google keyword planner مبارزات انتخاباتی، شما باید یک کلمه کلیدی پژوهش با لغات ابزار برنامه ریز کلمه کلیدی اول انجام دهید. این اجازه می دهد تا به شما برای بررسی پتانسیل کلمات کلیدی مرتبط و شناسایی فرصت کلید واژه های اضافی.

 

ابزار لغات برنامه ریز کلمه کلیدی قادر به است:

بررسی حجم جستجو از کلمات کلیدی در گوگل

ارائه ایده های جدید برای کلمات کلیدی بیشتر

ایجاد پیش بینی برای کلیک بالقوه بر اساس داده های تاریخی

به شما کمک کند ترکیب و گروه لیست کلمه کلیدی با امکانات کلیدی جدید موجود است.

چگونه شروع کنیم

شما نیاز به یک حساب Google AdWords به استفاده از ابزار برنامه ریز کلمه کلیدی. به محض این که شما را در ورود با حساب Google AdWords شما شما قادر به استفاده از برنامه ریز کلمه کلیدی.

 

یافتن کلمات کلیدی سایت جدید

با کلیک بر روی منوی "جستجو برای ایده های کلمه کلیدی و گروه آگهی جدید" شما می توانید در کلمات کلیدی در حال حاضر موجود از وب سایت را تایپ کنید.

 

لغات کلید واژه ابزار برنامه ریز - ایده های جدید کلمه کلیدی

 

در واقع شما فقط نیاز به تایپ کلمات کلیدی و انتخاب محل و زبان. سپس بر روی دکمه "دریافت ایده ها" را کلیک کنید.

 

برای جستجو هدفمند تر، کپی و آدرس وب سایت خود را رب را در زمینه سفید است. از طریق "دسته بندی محصولات" گزینه شما بیشتر می توانید کلمه کلیدی مناسب پژوهش را مشخص کنید. به عنوان یک رستوران برای مثال آن را حس می کند به انتخاب دسته "ناهارخوری و تفریحات شبانه".

 

خواندن داده ها

صفحه جدید را نشان می دهد یک گراف با متوسط ​​جستجو به صورت ماهیانه برای کلمات کلیدی درخواست شده است. در زیر نمودار شما می توانید دو زبانه ها را ببینید:

 

لغات کلید واژه برنامه ریز ابزار - حجم جستجو

 

"ایده های گروه آگهی" پیشنهادات آماده برای گروه آگهی ممکن است با کلمات کلیدی مربوطه.

گزینه ی دوم "ایده های کلمه کلیدی" نشان می دهد که حجم جستجو برای کلمات کلیدی مورد درخواست و ایده های کلمه کلیدی اضافی زیر، بدون گروه بندی آنها را گروه میشود.

پیش بینی ها

هنگامی که شما بر روی کلمات کلیدی تصمیم گرفت، شما می توانید آنها را به طرح پیش بینی با کلیک بر روی فلش در سمت راست کنار هر کلمه کلیدی اضافه کنید. سپس بر روی دکمه "پیش بینی نقد و بررسی" را کلیک کنید.

 

لغات کلید واژه ابزار برنامه ریز - پیش بینی قیمتها

 

در گرافیک پیش بینی، جلو و دکمه های سفید برای نقطه ای که برداشت بالاترین هستند و هزینه های بسیار کمتر است. برنامه ریز کلمه کلیدی این پیشنهاد برای گروه آگهی جدید را اتخاذ کند. شما می توانید با بودجه روزانه در حال حاضر بازی: اگر شما برای مثال تعریف CHF 100 به عنوان یک بودجه روزانه، شما یک مقدار تقریبی از تعداد مورد انتظار از کلیک دریافت کنید.

درباره برنامه ریز کلید واژه

 

برنامه ریز کلید واژه یک ابزار AdWords رایگان برای تبلیغ های جدید و یا با تجربه که مانند یک کارگاه ساخت و ساز مبارزات جستجو شبکه جدید و یا گسترش موجود است. شما می توانید برای ایده های کلمه کلیدی و گروه آگهی جستجو، ببینید که چگونه یک لیست از کلمات کلیدی ممکن است انجام دهد، و حتی یک لیست کلمات کلیدی جدید با ضرب چند لیست از کلمات کلیدی با هم ایجاد کنید. برنامه ریز کلید واژه همچنین می توانید به شما کمک کند را انتخاب کنید مناقصه های رقابتی و بودجه برای استفاده با مبارزات خود را.

 

این مقاله می رود بیش از روش شما می توانید برنامه ریز کلید واژه تا زمینه برای یک کمپین موفق استفاده کنید.

 

قبل از اینکه شروع کنی

برای دسترسی به برنامه ریز کلید واژه، ورود به سیستم AdWords خود را در http://adwords.google.com/KeywordPlanner حساب. اگر شما یک حساب کاربری Adwords نیست، یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد یک.

 

مزایای

شما می توانید برنامه ریز کلید واژه به انجام وظایف زیر استفاده کنید:

 

کلمات کلیدی پژوهشی. نیاز به کمک پیدا کردن کلمات کلیدی برای اضافه کردن به یک کمپین جدید؟ یا، شاید شما می خواهید برای پیدا کردن کلمات کلیدی اضافی برای اضافه کردن به یک کمپین موجود است. شما می توانید برای گروه های کلمات کلیدی و تبلیغ ایده های مبتنی بر شرایط که مربوط به محصول یا خدمات، صفحه فرود خود، و یا دسته بندی محصولات مختلف هستند جستجو کنید.

مطلع آمار تاریخی و پیش بینی ترافیک. استفاده از آمار مانند حجم جستجو برای کمک به شما تصمیم می گیرید که کلمات کلیدی این اقدام جدید و یا موجود. پیش بینی، پیش بینی مانند کلیک و تبدیل برآورد، برای گرفتن ایده از اینکه چگونه یک لیست از کلمات کلیدی ممکن است برای یک پیشنهاد داده و بودجه انجام دهد. این پیش بینی ها همچنین می توانید راهنمای تصمیم خود را که در مناقصه ها و بودجه را به مجموعه کمک کند.

این مهم است که به خاطر داشته باشید که در حالی که برنامه ریز کلید واژه می توانید برخی از ایده های کلمه کلیدی بزرگ و پیش بینی ترافیک، عملکرد کمپین بستگی به عوامل مختلف. به عنوان مثال، پیشنهاد قیمت، بودجه، محصول، و رفتار مشتری خود را در صنعت خود را می توانید تمام موفقیت مبارزات انتخاباتی خود را تحت تاثیر قرار.

 

نکته

همانطور که شما استفاده از برنامه ریز کلید واژه، به یاد داشته باشید برای حفظ راهنمایی های ما برای ساخت بهترین لیست کلمات کلیدی در ذهن است. به عنوان مثال، بسیاری از تبلیغ کنندگان پیدا کردن آن مفید به جایی بین 5 و 20 کلمات کلیدی در هر گروه آگهی.

برنامه ریز کلید واژه برای کلمه کلیدی پژوهش

شما می توانید برنامه ریز کلید واژه برای کمک به شما آمار تاریخی مانند داده حجم جستجو را برای ایده های جدید کلمات کلیدی، و یا برای پیش بینی در ایده های کلمه کلیدی بنابراین شما می توانید بودجه خود را برنامه ریزی استفاده کنید. در این بخش هر یک از گزینه های موجود در برنامه ریز کلید واژه توضیح می دهد.

ترین تفصیلی آموزش برنامه ریز کلید واژه

 

برنامه ریز گوگل کلید واژه یک ابزار رایگان است که اجازه می دهد تا شما برای پیدا کردن واژه های کلیدی محبوب در صنعت است.

 

پژوهش کلید واژه هسته اصلی هر کسب و کار آنلاین موفق است. ترافیک آلی گوگل به اندازه 50 درصد از ترافیک کلی است.

 

من ایجاد برنامه ریز کلید واژه دقیق ترین آموزش برای کمک به شما آغاز شده است.

 

شما نیاز به یک لغات حساب است. برو در Google.com/adwords/ و ثبت نام کنید. اطلاعات عمومی خود را وارد کنید و شما آماده است. اگر شما عضو هستید، شما می توانید به طور مستقیم به رفتن Adwords.google.com/KeywordPlanner.

 

ورود در حساب گوگل AdWords خود را. سپس بر روی "ابزار و تجزیه و تحلیل" کلیک کنید و "برنامه ریز کلید واژه."

 

ابزار را انتخاب کنید گوگل ادوردز

ابزار - برنامه ریز کلید واژه

شما چند گزینه دارید:

 

Keword_tool

 

بیایید با جستجو برای کلمات کلیدی جدید شروع به استفاده از یک عبارت، وب سایت و یا دسته

 

جستجو برای کلمات کلیدی جدید با استفاده از یک عبارت، وب سایت و یا دسته

 

هنگامی که شما انتخاب می کنید جستجو برای کلمات کلیدی جدید با استفاده از یک عبارت، وب سایت و یا دسته، شما این صفحه نمایش است.

 

برنامه ریز کلید واژه یافتن کلمات کلیدی جدید

 

محصول یا خدمات شما

 

برنامه ریز کلید واژه وارد کنید کلمات کلیدی

 

در اینجا شما یا می توانید محصول و یا خدمات خود را و یا یک لیست اشفتگی فکری موقتی از کلمات کلیدی را وارد کنید. قرار دادن یک کاما بعد از هر کلمه کلیدی یا یک لیست از کلمات کلیدی رب از یک فایل.

 

تولید برق-icon1

قدرت هک

اگر شما نمی دانید که از کجا شروع شما می توانید یکی دیگر از ابزار مفید استفاده - keywordtool.io که یک لیست از کلمات کلیدی برای شما تولید خواهد شد. حال با استفاده از "یوگا" به عنوان مثال. ساده ترین راه برای پیدا کردن تغییرات دم بلند تر از این کلمه کلیدی خواهد بود به آن رب در Keywordtool.io

 

دم دراز

 

شما می توانید ببینید که چگونه از این ابزار پیدا شده 441 تغییرات دم بلند جدید از یوگا. حالا شما نیاز به کلیک بر روی "کپی کردن تمام" را فشار دهید در سمت راست و چسباندن لیست کلمات کلیدی در برنامه ریز گوگل کلید واژه و پیدا کردن جستجو به صورت ماهیانه برای هر کلمه کلیدی.

 

صفحه فرود خود را

 

صفحه فرود

 

این یکی از ویژگی های بسیار قدرتمند است. شما می توانید از آن برای دریافت ایده های کلمه کلیدی از وب سایت و وبلاگ خود استفاده کنید. این ابزار به شما کلمات کلیدی مربوط به وب سایت خود را بر اساس مطالب خود را نشان می دهد.

 

تولید برق- icon1 شما می توانید وب سایت های رقبای خود را وارد کنید! این می تواند صفحه اصلی خود و یا یک صفحه خاص با محصول، خدمات، و غیره سعی کنید هر دو برای بهترین نتایج به خصوص اگر آنها بسیاری از صفحات مختلف، محصولات یا خدمات.

 

آیا جوامع انجمن مربوط به صنعت شما وجود دارد؟ شما می توانید از این ابزار برای یک خانه انجمن خاص و صفحه بندی و یا حتی یک موضوع واحد استفاده کنید.

 

شما می توانید از انجمن وب سایت مربوط به صنعت خود را بر روی پیدا Thebiggestboards.com یا Boardreader.com.

 

رده محصولات

 

گزینه سوم این است که از دسته کتابخانه را انتخاب کنید. شروع با دسته اصلی و زیر شاخه است که به کسب و کار شما نزدیک تر است را انتخاب کنید.

 

keword_planner_categories

 

هدف گذاری

 

این ابزار اجازه می دهد تا شما را به اصلاح برنامه ریز کلمه کلیدی خود را نتایج.

 

کلید واژه planner_targeting

 

محل

 

بیایید با مکان های شروع و یاد بگیرند که چگونه به استفاده از آن به طور موثر. به طور پیش فرض، اهداف برنامه ریز کلید واژه تمام نقاط، که شامل هر کشور در جهان است. هنگامی که کسب و کار شما در یک منطقه و یا یک کشور خاص متمرکز شما باید محل استفاده کنید تا اعداد دقیق.

 

محل برنامه ریزی کلید واژه

 

شما همچنین می توانید جستجو پیشرفته، که به شما این فرصت را به استفاده از نقشه های گوگل و مکان های مختلف به طور مستقیم را انتخاب کنید استفاده کنید.

 

جست و جوی پیشرفته locatio

 

شما می توانید رب و یا نوع یک محل در هر خط در محل فله، تا 1000 در یک زمان. مشخص کد کشور برای هر محل. لیست مشاهده کدهای کشور حمایت.

 

محل وارد کنید برای هر کشور به طور جداگانه. برای مثال، اگر شما در حال هدف قرار دادن مکان در اسپانیا و برزیل، وارد مکان در اسپانیا برای اولین بار با کد کشور "ES". بعد از اینکه شما آن مکان را افزوده ایم و وارد مکان خود را در برزیل با استفاده از کد کشور "BR".

 

زبان ها

 

زبان برنامه ریز کلمه کلیدی

 

شما می توانید انتخاب کنید به هدف قرار دادن زبان های مختلف و بررسی حجم جستجو.

 

گوگل و شرکای جستجو

 

گوگل و شرکای جستجو

 

تیم گوگل با بسیاری از شرکای جستجو، جایی که آنها را نشان می دهد تبلیغات AdWords است. این ویژگی است که عمدتا برای افرادی که به صرف پول، بنابراین اگر شما با استفاده از برنامه ریز کلید واژه تنها برای تحقیق کلمه کلیدی را انتخاب کنید فقط "گوگل".

 

کلمات کلیدی منفی

 

کلمات کلیدی منفی

 

این قابلیت تنها به لغات اعمال می شود و شما به آن نیاز می کنید اگر شما در حال رفتن به راه اندازی یک کمپین پرداخت می شود. اطلاعات بیشتر در مورد کلمات منفی در یادگیری لغات مرکز راهنمایی.

 

محدوده زمانی

 

متوسط ​​جستجو ماهی که گذشت ...

 

این تابع اجازه می دهد تا شما را به دیدن متوسط ​​جستجو به صورت ماهیانه برای یک محدوده تاریخ شما را انتخاب کنید و یا مقایسه متوسط ​​جستجو به صورت ماهیانه برای دو محدوده تاریخ.

 

سفارشی کردن جستجوی خود

 

کلید واژه فیلترها

 

کلمات کلیدی فیلتر

 

جستجو میانگین ماهانه - مشاهده کلمات کلیدی بر اساس میانگین جستجو به صورت ماهیانه برای تاریخ شما انتخاب شده است. چگونه کار می کند: انتخاب ≥ ≤ یا از منوی کشویی و تعدادی را در کادر وارد کنید برای دیدن کلمات کلیدی را با جستجو به طور متوسط ​​ماهانه بزرگتر یا کمتر از این تعداد برای این محدوده تاریخ

 

پیشنهاد پیشنهادی - این ویژگی لغات است. این یک پیشنهاد پیشنهاد می شود با نگاه کردن به هزینه برای هر کلیک (CPCS) که تبلیغ برای پرداخت یک کلمه کلیدی، با توجه به محل و جستجو تنظیمات شبکه را انتخاب کردید محاسبه می شود.

 

آگهی برداشت اشتراک - این قابلیت نیز تنها برای تبلیغ کنندگان لغات است. به اشتراک ارجاع آگهی تعدادی از برداشت را دریافت کرده اید تقسیم بر تعداد کل جستجوها برای محل و شبکه شما را هدف قرار که از کلمه کلیدی دقیقا در آخرین ماه تقویم همسان است.

 

مسابقه - این قابلیت می تواند به شما کمک کند برای تعیین چگونگی رقابتی یک کلمه کلیدی است. آن را اندازه گیری رقابت میان تبلیغ AdWord. معمولا، زمانی که بسیاری از تبلیغ کنندگان برای یک کلمه کلیدی خاص پیشنهاد آن را رقابتی است که رتبه ارگانیک در گوگل.

 

گزینه کلید واژه

 

گزینه کلمه کلیدی

 

یکی دیگر از ویژگی برای تبلیغ کنندگان لغات شما می توانید چشم پوشی اگر شما نمی خواهید به راه اندازی یک کمپین پرداخت می شود.

 

جستجو حجم داده ها و موضوعات داغ

 

KWPsearchvolume

 

شما می توانید این گزینه برنامه ریز کلید واژه اگر در حال حاضر یک لیست از کلمات کلیدی استفاده کنید. شما هم می توانید لیست قرار دادن در زمینه و یا واردات آن به عنوان CSV، TSV یا فایل های متنی ساده. شما همچنین می توانید هدف قرار دادن و محدوده تاریخ فیلترهای زیر به قسمت متن استفاده کنید.

 

در اینجا یک مثال از آنچه شما زمانی که شما ضربه مطلع دکمه حجم جستجو می باشد. شما می توانید نتایج ترتیب زمانی که شما بر روی عنوان هر ستون خاص کلیک کنید، برای مثال، میانگین. جستجو به صورت ماهیانه.

KeywordPlanner

حالا ببینید چه هر ستون معنی. ایده های گروه آگهی دا opisvame لی otnovo؟

جستجو به صورت ماهیانه به طور متوسط

avmonthlysearches

هنگامی که شما اشاره آیکون کوچک در سمت چپ، شما خواهید دید متوسط ​​تعداد بار مردم برای این کلمه کلیدی دقیق جستجو در هر ماه. این یکی از ویژگی های بسیار خوب است که شما می توانید ببینید که اگر علاقه به هر کلمه کلیدی خاص در حال افزایش است یا کاهش.

در صورتی که اطلاعات کافی نیست، شما یک خط تیره را ببینید (-) این بدان معناست که مدت کلمه کلیدی محبوب نیست، و هیچ کس در جستجوی مورد آن.

اعداد در سمت راست نشان دهنده متوسط ​​جستجو به صورت ماهیانه بر اساس داده ها را برای 12 ماه گذشته است. تنظیمات پیش فرض به 12 ماه تعیین شده است. شما می توانید یک محدوده تاریخ های مختلف از منوی سمت چپ را انتخاب نمایید.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد متوسط ​​جستجو به صورت ماهیانه در یادگیری لغات مرکز راهنمایی.رقابت

رقابت همانطور که گفته شد قبل از این است که رقابت در نتایج گوگل نیست، بلکه تعداد تبلیغ کنندگان در حال مناقصه لغات گوگل. اما به خاطر داشته تبلیغات لغات رقابت نگه معمولا با رقابت رتبه بالاتر در نتایج گوگل متصل می شود.منبع:آموزش سئو


مطالب مرتبط