close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

پنجشنبه 25 شهريور 1395
20:8

کسب و کار اینترنتی

این کاملا به عنوان آسان به عنوان به عنوان آن را می سازد صدا، اما خرس با من، این مقاله به سه مرحله که پایه و اساس هر کسب و کار اینترنتی چرا بسیاری از مردم به اشتباه و شما برخی از تحقق که فقط ممکن است کلید را توضیح نمی دهد به کسب و کار اینترنت خود را به سطح بعدی ...من شده است مطالعه منابع به تازگی طراحی شده برای آموزش کسب و کار اینترنتی، اما نه فقط مواد مقدماتی، محتوایی که فراتر از مبتدیان می رود و در نظر گرفته شده تا شما را به میلیون ها نفر ساخت آنلاین.در مورد من من علاقه مند به مباحث پیشرفته که من می توانم به آنچه که من انجام اعمال می شود و پر کردن شکاف دانش کنونی من را به جلو گام بعدی است. در حالی که شکار برای کسانی که ایده های قطعه طلا گریزان من همواره اسکن مواد مقدماتی و یادگیری با بهره چگونه این شخص یا سازمان خاص پوشش اصول اولیه - چگونه آنها نشان می دهد شما ترافیک و فروش.مطالعات من مرا به این نتیجه رسیدند که کسب و کار اینترنتی است که در واقع بسیار آسان منجر شده است. توضیح داد در شرایط ساده (که من در یک لحظه انجام خواهد داد)، ساختار یک شرکت آنلاین موفق از چند جزء تشکیل شده است، که هنگامی که در ارتباط با یکدیگر می تواند صدها، هزاران و حتی میلیون ها دلار سود آنلاین ارائه کرده است.در حالی که همه ما باید به روش های مختلف ارائه آنچه که ما انجام و جزئیات کوچک از گرفتن یک نتیجه متفاوت است، بسیاری از کارشناسان بازاریابی اینترنتی آموزش چند اصل همان است که در واقع هیچ متفاوت از آنچه بازاریابان مستقیم انجام شده است و آموزش برای چندین دهه است.تمام مدل های کسب و کار آنلاین در ترافیک برخی از شکل و فرم تکیه می کنند، و آن را در اینجا جایی که من همیشه کنجکاو برای پیدا کردن آنچه دیگران انجام به درایو با توجه به کسب و کار خود، به عنوان من مطمئن هستم که شما بیش از حد است. تقریبا در همه موارد ترکیبی از یک، دو یا هر سه از روش های زیر رانندگان اصلی ترافیک که سوخت کسب و کار.پرداخت پستها در طول کلیک کنید: خرید ترافیک از گوگل AdWords به عنوان سریعترین، اما حداقل ابزار ترافیک آمرزنده توصیه می شود. دریافت این حق و شما هزاران بازدید کننده فورا با هزینه ای کمتر از درآمد آنها بازگشت. این اشتباه است و شما از دست دادن پول است. این یک منحنی یادگیری سخت است، اما برای برندگان پرداخت کردن قابل توجه است.بهینه سازی موتورهای جستجو: باز هم گوگل یک بخش قابل توجهی از این منبع ترافیک، ارائه هزاران نفر از بازدید کنندگان به وب سایت هایی که رتبه خوبی. من به این روش ترافیک "بازاریابی محتوا" اما اجازه دهید این عنوان ساده به عنوان امکان پذیر است وسوسه شد. برای کسانی که سخت کوش هستند و یاد بگیرند که چگونه به اهرم محتوا، موتورهای جستجو ارائه یک جریان ثابت از ترافیک رایگان - آن را فقط می توانید در حالی که به دست آوردن آن روان است.همکاران فروش: بازاریابی سهامداران منبع ترافیک ترین مورد استفاده قرارگرفته برای بسیاری از کسب و کار اینترنتی است و این احتمال زیاد به دلیل آن طول می کشد بیش از مکانیزم مکانیکی آن را به کار. روابط مورد نیاز است، اما زمانی که شما عناصر گرفتن حق ارائه یک پیشنهاد برنده به وابستگان نتایج یک ثروت باد آورده ترافیک عظیمی برای شما است. ترافیک وابسته معمولا ترافیک با کیفیت است، در نتیجه دارای بالاترین نرخ تبدیل و بهترین از همه - آن را تنها هزینه پول شما هنگامی که شما را پول، پس از آن یک سرمایه گذاری کم خطر است.فراتر از این سه روش ترافیک هسته بسیاری از روش های دیگر است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد وجود دارد، اما اگر شما در زیر هود از اکثر کسب و کارهای اینترنت نگاه کنید در خواهید یافت که یک یا دو یا سه روش بالا حساب کاربری برای تکه بزرگ از تبدیل ترافیک.در مورد شما بدانم، بهترین منبع من از ترافیک وابسته به دنبال موتورهای جستجو است. برای بسیاری از وبلاگ موتورهای جستجو برای بزرگترین تکه و منبع قابل اعتماد ترین ترافیک خود اختصاص خواهد داد، از آنجا که وبلاگ خوب محتوای رانده و موتورهای جستجو محتوای عشق.هنگامی که ترافیک دارد، شرط بعدی مورد نیاز برای یک کسب و کار سودآور است که که اولین فروش. هدف قرار پایان پیشنهاد مقابل این پیشنهاد معمول، در اکثر موارد زیر $ 50 محصول اطلاعات قیمت است، اگر چه یک محصول فیزیکی می تواند بیش از حد کار (بسیاری از infomercials تلویزیون در اواخر شب با استفاده از یک پیشنهاد جلویی از دست دادن گیری از یک محصول فیزیکی است که مورد استفاده قرار شناسایی و ارتباط با مشتریان).هدف از این محصول نهایی مقابل است برای تولید یک مشتری می باشد. سود کند از فروش محصول جلویی در اکثر موارد آمده است (آن را سخت برای پولدار شدن یک کتاب $ 27)، و نه آن است که بالا بردن هر مشتری ارزش است که منجر به دستاوردهای بزرگ (بیشتر در مورد این در مرحله 3).

 

محصول نهایی مقابل مهم است چرا که درب به یک رابطه طولانی مدت به طور بالقوه، که به درستی انجام در منافع را برای شرکت و مشتری منجر خواهد شد باز می شود. upsells و به عقب پایان پیشنهادات - اولین فروش نیز پنجره فرصت برای مرحله 3 ایجاد می کند.

 

مرحله 3: فروش بیشتر با حاشیه بزرگتر

 

مفهوم اصلی مرحله 3 این است که همیشه آسان تر برای متقاعد کردن کسی که روند خرید و یا کسی که قبلا خریداری شده، به خرید بیشتر است.

 

پیشنهاد جلویی در قدم 2، شرایط خرید را ایجاد می کند و پس از آن در مرحله 3 ها، upsells، downsells و متقابل به فروش می رساند از اقلام دیجیتال، محصولات تداوم، مربیگری، مشاوره، محصولات فیزیکی، سمینارها، کنفرانسها و هر چیزی که شما می آیند تا با که است مربوط و با ارزش به مشتریان خود، که در آن سود می آید.

 

در حالی که نه هر مشتری خواهد شد استفاده از عقب پایان را ارائه می دهد شما را، استراتژی تنها در بخش های کوچکی از مشتریان خود را خرید Upsells شما و عقب پایان پیشنهادات متکی است. حاشیه در این نقطه با این حال مهم هستند، به طوری که یکی به عقب پایان فروش می تواند در سود به اندازه 10، 100 و یا حتی 1000 سفارشات جلویی شود.

 

همانطور که من در مورد در تبدیل وبلاگ نویسی ویدیو و شکستن در برخی از عمق در قیف فروش 4 بخش مقاله سری، ایده این است برای فیلتر کردن به یک گروه بسیار کمی از مردم، یک زیر مجموعه از تمام ترافیک شما تولید، که خرید همه چیز به شما ارائه (یا حداقل چیزی با حاشیه سود بالا). این است که این افراد که بیشتر از کسب و کار خود را بهره مند است، اما آن را می گیرد فرایند سه مرحله بالا را به خود جلب و فیلتر پایین به آنها.

 

وقتی این فرآیند راه اندازی، شما می توانید تعیین کنید چه مقدار هر یک از مشتریان را به سایت شما با ارزش است. می دانم که چقدر ترافیک می کنید، شما می دانید که چگونه بسیاری از آنها فروش پیشنهاد جلویی خود را با توجه به آنچه منبع از ترافیک آنها آمده و شما می دانید که چگونه بسیاری از آنها خرید محصولات به عقب پایان و upsells. از آنجا که شما می توانید محاسبه چقدر هر مشتری ارزش، به طور متوسط ​​است، به کسب و کار خود را.

 

آیا می دانید ارزش مشتری شما؟

 

آیا می دانید ارزش مشتری شما؟

 

غنی Schefren چکش خانه مفهوم ارزش مشتری در سیستم رشد کسب و کار خود را. او واقعا نیاز به دست آوردن این حق اصل به دلیل طولانی قبل از او یک گورو کسب و کار اینترنتی است، او فیزیکی کسب و کار جهان واقعی (یک شرکت هیپنوتیزم و یک فروشگاه مد بوتیک در منهتن، نیویورک).

 

هنگامی که شما اجرا فروشگاه دنیای واقعی هزینه های خود را آنقدر بالا است که شما مجبور به گرفتن شماره خود را مناسب هستند. اگر اینکار را نکنید، شما پول از دست دادن - مقدار زیادی از آن. در اینترنت در جهان چیز بخشنده تر هستند، زیرا هزینه های غرق شده بسیار پایین تر، با این حال که ارزش مشتری معنا نیست کمتر مهم است.

 

صاحبان کسب و کار اینترنتی از عواقب تمرکز بر متریک مشتری کلیدی رنج می برند نیست، به جای ما می توانیم دست و پا کردن در اطراف، آزمون و شکست و دور شاید تلخ و نا امید، اما ما هزینه زیادی بیش از زمان ما است. اگر شما سرمایه گذاری شد ده، بیست یا حتی صدها هزار نفر به کسب و کار خود را، شما می توانید شماره های خود را از آغاز مطمئن شوید.

 

بالا بردن ارزش مشتری

 

اگر شما می دانستید، با وجود فروش 27 $ مقابل کتاب پایان، که بواسطه فرآیند پیگیری استراتژیک به پایان رسیده و بهینه سازی شده، که هر مشتری شما تبدیل در نهایت به ارزش 300 $ به کسب و کار خود را، می تواند شما را با استفاده از آن به نفع خود.

 

البته شما می توانید!

 

شما می توانید بیشتر در پرداخت هر کلیک تبلیغاتی صرف. شما می توانید از موتور جستجو و حرفه ای و توسعه محتوای استخدام. شما می توانید پول بیشتری برای وابسته پرداخت. همه این چیزها افراد بیشتری را به کسب و کار شما، در نتیجه در یک مزیت استراتژیک بزرگ بیش از رقبای خود و سوخت رشد سود عظیم.

 

اگر شما حفظ شده است تا با راه اندازی های اخیر در فضای اینترنت بازاریابی، تقریبا تمام بازیکنان برجسته شده است اجرای این فرآیند به تازگی، و هیچ تصادف است. این بچه ها (و تعداد انگشت شماری از دختران) در حال آزمایش، به اشتراک گذاری نتایج و سپس تکرار این روند و البته - ترویج راه اندازی هر یک از دیگر در هر زمان آنها چیزی جدید.

 

همانطور که در بالا در سه مرحله مشخص شده، آن را یک مفهوم دشوار به درک هنگامی که شما برخی از صرف زمان مطالعه بازاریابی اینترنتی (و شاید تجربه این روند به عنوان یک مشتری از بازاریاب دیگر) است. با این حال بسیاری از چیزهایی که می تواند نتیجه که تعداد بسیار کمی دریافت به اندازه کافی همراه برای تحقق بخشیدن به نتیجه میلیون دلار مانع است.

 

اگر آن را بسیار آسان - چرا هر کس آن را انجام نمی.

 

مشکلات در جزئیات نهفته است. در حالی که توضیح من در این مقاله ارائه شده ممکن است یک فرایند است که به لحاظ مفهومی آسان ارائه اندازه کافی برای درک هنگامی که شما به اصول بازاریابی اینترنت استفاده می شود، کشیدن آن را خاموش دشوار است.

 

ترین شکست در گام اول - ترافیک. با وجود نیات و برخی از کار سخت اولیه، کارگران پراکنده در بهترین هستند، و بدون نوعی از ارضاء فوری، تا طولانی قبل از نتایج آمده است.

 

بدتر از آن، بسیاری از شروع یک کسب و کار اینترنتی با موانع موجود است که توانایی خود را برای انجام طاعون - چیزهایی مانند وام مسکن، شغل تمام وقت، خانواده برای حمایت از، خود ریشه دوانده شکست سیستم های اعتقادی انتظارات غیر واقعی، عادات کار ضعیف، ناتوانی در به اجازه از کنترل و یا استخدام کمک در صورت نیاز، عقده حقارت، اعتماد به نفس پایین و یا همه شیوه ای از موانع می تواند در راه است.

 

برای کسانی که به اندازه کافی بلند باقی بماند نتایج جزئی آمده است که راه وجود دارد، هنوز پس از یک سفر طولانی و تلاش بسیار، آنها نا امید و دلسرد هستند - آنها انتظار می رود به ساخت پول بهتر است.

 

آن را به سطح بعدی

 

آن را به کارگران levelHard بعدی و افراد با استعداد اغلب سمت راست بخش ترافیک و حتی ممکن است برخی از پول را با یک پیشنهاد جلویی یا فروش محصولات وابسته، اما آنها در حال کار در کامل بخار فقط برای حفظ آن سطح است. ایده ایجاد محصول بیشتر به فروش upsells و عقب به پایان می رسد، ایجاد صفحات فروش، استخدام شرکت های وابسته و انجام حتی بیشتر به نظر می رسد غیر ممکن است - حجم کار فعلی است خفه کننده به اندازه کافی.

 

من می توانم برای این تایید به دلیل، در حالی که من موفق به درجه (قطعا بالاتر از حد متوسط)، من هنوز هم تعداد زیادی از پتانسیل تحقق نیست - در واقع من می خواهم بگویم من فقط متوجه 10٪ از آنچه من می توانم اگر رسیدن به من گام بعدی با کسب و کار خود من در زمان.

 

مزیت من است من نمی بینم آن را به عنوان غیر ممکن است برای برداشتن قدم بعدی، و نه احساس می کنم که دارم خفه چون من کسب و کار من ساخته شده است بر اساس آزادی قبل از پول است. با این حال، من یک انتخاب روبرو به عنوان جایی که کسب و کار من است که به آینده.

 

چه جزئیات کوچک نگه بازگشت شما؟

 

این اجتناب ناپذیر است اگر من می خواهم کسب و کار من به رشد است که من نیاز به ایجاد تغییرات. بیشترین پتانسیل برای رشد در هر کسب و کار از بین بردن آن چیزهایی است که آن را نگه دارید به عقب، که آن را محدود. این یک مسئله بزرگ است که غنی Schefren تصمیم به تمرکز کل گزارش جدید خود را فقط در محدودیت (من شما را از لینک دانلود برای گزارش در پایان این مقاله را دریافت کنید) است.

 

همانطور که قبلا گفته شد، این جزئیات که مردم را از موفقیت در تمام نقاط سیستم 3 مرحله برای یک کسب و کار اینترنتی موفق است. در مورد من، من برگزار جایی در اطراف گام 2 و 3 منطقه، هر چند قطعا پتانسیل برای انجام بسیاری بیشتر در مرحله 1 نیز وجود دارد.

 

در اینجا لیستی از محدودیت مرا پشت -

 

فقدان محصول به فروش: من یک دسته از محصولات است که در نزدیکی ایده کامل و یا صرفا در سر من هستند ایجاد می شود که من فقط هرگز در اطراف به اجرای کردم. در نتیجه، من هیچ چیز را نزدیک به یک قیف فروش طور کامل توسعه یافته با Upsells و به عقب پایان ندارد.

بدون روند فروش برای محصولات جدید: حتی با محصولات آماده برای رفتن، من می توانم آنها را به فروش نیست تا زمانی که من یک صفحه فروش و در حال اجرا با سبد خرید من را به پرداخت و تحویل کالا. به علاوه شما نیاز پاسخگوی خودکار برای حفظ سیستم بازاریابی رفتن برای هر محصول جدید و اجازه دهید کل "راه اندازی فرآیند" برای هر محصول جدید را فراموش نکنید.

تعمیر و نگهداری از سیستم های فعلی: من بیشتر وقت خود را صرف حفظ وضع موجود رفتن و کار بسیار کمی بر روی پروژه های جدید وجود دارد. من وبلاگ، حمایت از دانش آموزان پرداخت من، ترویج محصولات وابسته و رفع چیزهایی که زمانی که آنها شکستن.

من سفر: این یکی قابل درک است و تغییر خواهد کرد به زودی به اندازه کافی است، اما آن یک محدودیت در حال حاضر به دلیل جزئیات کوچک (دوباره با جزئیات!) در حالی که سفر خورد زمان بیش از حد.

من خودم را عقب نگه: در نهایت، به عنوان یک پاسخ تصویر بزرگ - من نیاز به یک مقدار زیادی از مسائل انجام داده است که من می توانم واقع بینانه نیست خودم انجام - من به کمک مردم دیگر نیاز دارید.

من می توانم هر نقطه بالا به جزئیات بیشتر در دقیقه استراحت، همه چیز کوچک است که نیاز به انجام است که نتایج من محدود، اما من فکر می کنم شما نقطه من.

 

در حال حاضر، شما چطور؟

 

هر صاحب کسب و کار باید قادر به نشستن و مربوط به یک سری از محدودیت های که آنها را به عقب نگه دارید، بر اساس جایی که آنها در حال حاضر با کسب و کار خود و جایی که آنها می خواهم به بعد می باشد.

 

من پیشنهاد می کنم در حال حاضر شما نگاهی به آنچه شما در تمرکز با کسب و کار شما، چه گام بعدی این است برای رسیدن به هدف فوری بعدی خود را و آنچه شما را عقب نگه از گرفتن آن انجام می شود.

 

مراقبت برای به اشتراک گذاشتن محدودیت های خود را؟

 

اگر شما شجاع هستید - چند دقیقه به ترک نظر پاسخ به این مقاله و لیست محدودیت حاضر خود را، که در آن شما در حال حاضر در 3 مرحله سیستم کسب و کار اینترنتی نشستن و آنچه نیاز به بعدی انجام می شود.

 

شما نیاز به آگاهی و پس از اقدام

 

خوشبختانه، فقط خواندن این مقاله به این نقطه و تأمل در وضعیت کسب و کار خود را شما در حال گرفتن به بدانند چه شما توقف از موفقیت اجرای آه چندان آسان 3 مرحله طرح کسب و کار اینترنت نزدیک تر باشد.

 

در اینجا یک فرآیند شما می توانید از طریق بعدی بروید برای حفظ حرکت رفتن است -

 

تبدیل از نیاز به تغییر آگاه

تعیین مشکل بعدی که باید حلش کرد

منزوی اولین گام مورد نیاز نسبت به حل مشکل حرکت

جمع آوری منابع مورد نیاز را که گام اول

اجرا کردن

شستشو و تکرار این به حذف هر محدودیت شما و شما را به یک میلیونر است. این که 🙂 آسان است.

 

نیاز بیشتر راهنما برخورد با محدودیت شما؟

 

غنی Schefren به تازگی منتشر شدن گزارش خود - سندرم عدم قطعیت - که به طور خاص بر اساس این ایده که محدودیت هستند که به ما مانع از موفقیت در کسب و کار به سطح مورد نظر ما، تمرکز دارد.

 

اگر دوست دارید ایده های مورد بحث در این مقاله به شما گزارش خود دوست دارم. شما می توانید آن را در اینجا به صورت رایگان و با شتاب -

 

دانلود عدم قطعیت سندرم گزارش

 

بعدی چیست؟

 

مثل همیشه، من به فاش سفر کارآفرین من در اینجا در این وبلاگ به عنوان من تلاش برای مقابله با محدودیت های من و به مرحله بعد با کسب و کار من ادامه.

 

در صورت امکان من گزارش به شما چه من تا و نتایج من، بنابراین مطمئن شوید که اگر شما در حال حاضر نیست که شما .منبع:سایت


مطالب مرتبط