close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل تحقیق جستجو در سئو

تحقیق جستجو در سئو

شنبه 08 خرداد 1395
2:33

تحقیق جستجو در سئو

تحقیق جستجو در سئو

seo در حال حرکت به مشتریان خود را پایین قیف از آگاهی به تبدیل می توانید برای یک جاده پیچ در پیچ و خائنانه است. تا زمانی که شما به طور کامل تحقیق و درک فرایند خرید در داخل و خارج، آن را بیش از حد آسان را به یک قدم اشتباه. در تخته سفید سئو جمعه امروز، رند قدم به عقب را به یک نگاه در سطح بالاتر در مسیر خرید مشتری، توصیه گردش و ابزار برای کمک به شما راه خود را تحقق بخشیم.چگونه به تحقیق راه و ضوابط خرید تخته سفیدبر روی تصویر بالا کلیک کنید تخته سفید برای باز کردن یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید!پرونده، طرفداران ها Moz، و به نسخه دیگری از تخته سفید جمعه خوش آمدید. این هفته ما در حال رفتن به در مورد مسیر به خرید مشتری و چگونگی تحقیق که مسیر چت. دلیل این است که بسیار مهم است زیرا ما باید به درک چند چیز مانند محتوا و تبدیل استراتژی ما در اطراف جایی که ما نیاز به، چه محتوا ما نیاز به ایجاد، چگونه به خودمان موقعیت، محصولات ما، نام تجاری ما، و چگونه به تبدیل مردم است. ما نمی توانیم این مسائل می دانم تا زمانی که واقعا درک فرایند خرید.ما بسیاری از تخته سفید جمعه که شامل آیتم های بسیار، بسیار تاکتیکی خاص در یکی از مراحل در این انجام داده ام، مانند: چگونه به درک قیف آگاهی و چگونه به ساخت مخاطبان رسانه های اجتماعی خود را. و یا چگونه به روند در نظر و درک اینکه چگونه شما را در برابر رقابت خود را مقایسه کنید. و یا چگونه برای تبدیل مردم در پایان از چرخه خرید در یک صفحه فرود.اما من می خواهم یک گام به عقب، زیرا به عنوان من به بسیاری از شما وجود دارد صحبت کردیم و نظر از شما شنیده می شود، من فکر می کنم که این تصویر بزرگتر از، "چگونه می توانم درک من این فرآیند پژوهش،" چیزی که ما نیاز داریم به آدرس.خریداران: آنها چه کسانی هستند؟بنابراین اجازه دهید با شروع: چگونه ما را در درک که خریداران ما در واقع هستند، و چه فرایند تحقیق ما می توانیم برای آن استفاده کنید نیست. مفهوم کلی من این است که ما نیاز به با مصاحبه با چند نفر شروع، با فروشندگان اگر شما در حال کار با یک تیم است که خرید و فروش، با خدمات به مشتریان، به خصوص اگر شما در حال کار با یک تیم است که مردمی که خدمات به مشتریان صحبت به تعداد زیادی از مخاطبان خود، و به طور بالقوه با هدف خود را مخاطب دموگرافیک و روانشناختی. مخاطبان جمعیتی می خواهم: از کجا آنها، چه جنس آنها هستند، و چه گروه سنی هستند؟ Psychographics می شود همه چیز در اطراف سطح خود در کارهای معینی را و آنچه را که مصرف و چگونه رفتار میکنند، همه از آن نوع مسائل.به عنوان مثال، می گویند که ما در حال رفتن به هدف قرار دادن چسب مصرف کنندگان آب میوه گلابی. در حال حاضر، من شخصا در میان است که مجموعه ای از مصرف کنندگان ویسکی اسکاچ هستم. من از طرفداران بزرگ از تعدادی از scotches هستم، به عنوان بسیاری از Mozzers هستند. در واقع، من یک بطری Ardbeg در - من فکر می کنم آن را به Uigeadail - در دفتر من در اینجا در ها Moz.بنابراین من ممکن است به، "خوب، بیایید ببینید. اجازه دهید به افرادی که به فروش آب میوه گلابی در فروشگاه های صحبت کنید. اجازه دهید به افرادی که آن را به فروش آنلاین صحبت کنید. اجازه دهید به مردمی خدمات به مشتریان صحبت کنید. اجازه دهید مصاحبه با افرادی که خریداران چسب نواری به احتمال زیاد ، که هر دو جنس نر و ماده، شاید کمی جمعیتی بیشتر اریب مرد، تمایل به در یک اندکی ثروتمندتر، شاید با درآمد متوسط ​​و بالا درآمد باشد، تمایل به افرادی که در شهرستانها بیش از افرادی که در مناطق شهری و روستایی زندگی می کنند زندگی می کنند، تمایل به منافع چیزهایی مانند مد و شاید ماشین و شاید آبجو و دیگر اشکال الکل نیز داشته باشد. " بنابراین ما می توانیم شکل تمام چیزهای که و پس از آن ما می توانیم آن مصاحبه را انجام دهد.آنچه ما در حال تلاش برای رسیدن به یک پروفایل مشتری و یا چند پروفایل مشتری است.بسیاری از مردمی پاسخ این است که "شخصیت مشتری،" و آنها شخصیت شما نام آن را. من فکر می کنم که یک رویکرد خوب است، اما شما می توانید مشخصات مشتری انتزاعی تر نیز هست.سپس هنگامی که شما که، شما می توانید یک ابزار مانند فیس بوک، از طریق سیستم مخاطبان تبلیغات خود را به تحقیق مقدار از افرادی که از ویژگی های خاص و یا وابستگی های که شما در حال دنبال کردن استفاده کنید. از آنجا، شما می توانید دوباره با استفاده از فیس بوک و توییتر را گسترش دهد. شما می توانید در Followerwonk، برای مثال در توییتر به طور خاص استفاده کنید، به کشف کردن: این افراد زیر چه هستند؟ تاثیرگذاران آنها چه کسانی هستند؟ علامت های تجاری آنها با توجه به پرداخت چه هستند؟ رسانه ها چه هستند؟ افراد چیست؟ وبلاگ ها و یا سازندگان محتوا که آنها دنبال چه هستند؟شما همچنین می توانید این کار را با چند ابزار دیگر را انجام دهد. برای مثال، اگر شما در حال جستجو فقط محتوای به طور کلی، شما ممکن است جستجو Google استفاده کنید. شما می توانید این در نمایش مشخصات عمومی و یا Pinterest و یا لینک برای شبکه های اضافی است.یک ابزار بسیار سرد به نام FullContact، که دارای یک API است که اساسا اجازه دهید شما را به برق وصل اجازه دهید بگویم شما یک مجموعه ای از آدرس های ایمیل از روند مصاحبه شما وجود دارد. شما می توانید به FullContact برق وصل است که و شما می توانید پروفایل های تمام کسانی که آدرس ایمیل در تمام این شبکه های اجتماعی را ببینید.حالا من می تواند شروع به انجام این نوع کار، و من می توانم همه چیز را در Followerwonk پلاگین است. من می توانم وصل آنها را به فیس بوک، و من در واقع می تواند به طور خاص که آن گروه را دنبال کنید. در حال حاضر من می توانید شروع به ساخت یک ایده واقعی که این افراد هستند و آنها که دنبال کنید.حالا که من تحقیق کرده ایم که، من نیاز به دانستن آنچه که نیاز آن دسته از مردمی در واقع. من درک می کنم مخاطبان من حداقل یک کمی، اما در حال حاضر من نیاز به درک آنچه که آنها می خواهند. باز هم، من به بازگشت به آن فرایند مصاحبه. این بسیار، بسیار قدرتمند است. این زمانبر است. آن را نمی خواهد یک فعالیت صرفه جویی در زمان. مصاحبه را به مدت طولانی و بسیاری از تلاش و نیاز به مقدار زیادی از منابع، اما شما همچنین عمیق، همدلی عمیق و درک از روند مصاحبه را دریافت کنید.نظر سنجی ها یکی دیگر از راه خوب به آن بروید، اما شما اطلاعات عمیق بسیار کمتر از آنها دریافت کنید. با این حال شما می توانید اطلاعات گسترده خوب، و من واقعا آن لذت بردم. اگر شما در حال حاضر مخاطبی داشته باشد، شما می توانید با چیزی شبیه به SurveyMonkey مخاطب یا گوگل نظرسنجی، که به شما اجازه یک گروه گسترده هدف قرار دادن شروع، و هر دو از آن معقول هستند اگر شما در حال هدف قرار دادن انواع راست از جمعیتی به اندازه کافی گسترده و یا psychographics .چیز دیگری که من می خواهم به انجام در اینجا برخی تحقیقات آگاهی مرحله کلمه کلیدی است. من می خواهم به درک که این فاز آگاهی.همانطور که مردم فقط درک آنها مشکل و چه چیزی آنها را برای جستجو؟ پژوهش کلید واژه این می توانید از بالاترین سطح شروع می شود.بنابراین اگر من را هدف قرار اسکاچ، من ممکن است فقط برای چسب نواری به خودی خود جستجو کنید. اگر من برق وصل است که به یک ابزار مانند کلید واژه اکسپلورر و یا برنامه ریز کلید واژه و یا KeywordTool.io، من می توانم پیشنهادات مانند، و "بهترین چسب نواری زیر 50 $ چیست؟" وقتی می بینم که، من شروع به دست آوردن درک درستی از: "آه، یک دقیقه صبر کنید. مردم به دنبال کیفیت. آنها همچنین در مورد قیمت مراقبت." سپس من ممکن است چیزهای دیگر، مانند "خدای من، بسیاری از مردم برای دیدن" Islay در مقابل Speyside. اوه، که جالب است. آنها می خواهند بدانند که مناطق مختلف می باشد. " و یا آنها را برای جستجو "ویسکی ژاپنی در مقابل ویسکی اسکاچ." آها، نکته جالب توجه دیگر در مرحله آگاهی.از وجود دارد، من می توانید عبارات جستجو که در حال گرفتن در مرحله آگاهی استفاده تعیین می کند. من می توانم به نظر بروید. من می توانم به مقایسه است. من می توانم به نقطه تبدیل می شود. که واقعا کمک می کند تا من در سفر است که جستجوگران در حال بدست گرفتن این مسیر را درک کنید.آن را نه فقط جستجو، هر چند. هر زمان که من یک عبارت جستجو یا فاز، من می خواهم برای رفتن پلاگین که به مکان هایی مانند فیس بوک. من می خواهم به آن را به چیزی شبیه به توییتر جستجو. من می خواهم به درک تاثیرگذاران در شبکه های که من می دانم مخاطب من در این است که می تواند نمایش مشخصات عمومی. این می تواند پینترست. این می تواند به. این می تواند هر انواع شبکه. این می تواند اخبار گوگل، شاید، اگر من شاهد است که آنها با توجه به بسیاری از رسانه ها پرداخت.سپس یک بار من این شرایط را جستجو و آگاهی از طریق قیف، در حال حاضر من به درک: چگونه می توانم آنها به آن نقطه مکالمه؟هنگامی که من وجود دارد، آنچه که من واقعا به دنبال می شود: دلایل مردم خریداری چیست؟ چیزهایی را که در نظر گرفته چیست؟ اعتراض که برخی از آنها را از خرید نگه چیست؟ایجاد یک استراتژی محتوا و تبدیل.اگر من این، آنچه که من اساسا در حال حاضر است که و آنچه که آنها به دنبال در هر مرحله از این سفر است. این واقعا چیز فوق العاده قدرتمند است که من پس می تواند به اعمال به است ...که در آن نیاز دارم به؟"از کجا می توانم نیاز به" به معنی چیزهایی مانند: چه کلمات کلیدی نیاز دارم به هدف قرار دادن؟ چه سیستم عامل های اجتماعی نیاز دارم به می باشد؟ که در آن من نیاز به در رسانه های می شود؟ که من نیاز به تحت تاثیر قرار که موثر بر مخاطبان من؟آن را به من می گوید که چه محتوای من نیاز به ایجاد.من می دانم چه مقالات و یا فیلم یا تصاویری یا پادکست ها و یا داده های مخاطبان من علاقه مند است و چه آنان را مجبور بیشتر و بیشتر پایین که قیف کمک می کند.آن را به من کمی در مورد چگونه به خودم موقعیت از نظر چیزهایی مانند سبک و UI / UX می گوید.این نیز به من در مورد منافع در مقابل امکانات و برخی از کاربران اولیه می گوید. کاربران اولیه چه کسانی هستند؟ چه کسی باید نمایش گذاشتن من؟ چه نوع توصیفات در حال رفتن به ارزش زیرا مردم می گویند، "آه، این شخص، که مثل من، این محصول را دوست داشت و آن استفاده می کند. بنابراین باید یک محصول خوب برای من باشد."در نهایت، آن را به من در مورد چگونه ما می توانیم مخاطبان هدف ما تبدیل می گوید.سپس آن را نیز به ما می گوید در نهایت، در نهایت، از طریق آن اعتراض و دلایل مردم خریداری، محتوای صفحه فرود، توصیفات به ویژگی های و آنچه که باید در آن باشد. آن را به من در مورد مسیر تبدیل و چگونه باید انتظار مردم از طریق آن جریان می گوید: که آیا آنها باید دوباره چند بار و یا آنها را به خرید حق دور. که آنها در حال رفتن به من مقایسه در برابر از نظر رقبا. و در نهایت پویایی خرید: چگونه من می خواهم به فروش می رسانند؟ آیا من یک خط مشی بازپرداخت نیاز دارید؟ آیا من نیاز به چیزهایی مانند حمل و نقل رایگان است؟ باید این بر اساس اشتراک می شود؟ آیا باید یک پرداخت در صف مقابل بالا و یا پرداخت در صف مقابل کم با هزینه های بالونی در طول زمان، و تمام است که نوع مسائل؟این فرایند پژوهش فوق العاده ساده نیست. من قطعا عمیق در هر یک از این جنبه ها شیرجه نیست. اما شما می توانید این را به عنوان یک معماری اساسی برای شکل دادن به چگونه شما به این پرسشها پاسخ در تمام کانال های بازاریابی وب شما ممکن است دنبال استفاده کنید. قبل از اینکه شما دنبال هر گونه یک کانال داده می شود، شما ممکن است بخواهید به تلاش و شناسایی برخی از سوراخ شما در این است.اگر شما سوالی در مورد نحوه انجام این کار، از طریق رفتن و انجام این تحقیق برای اولین بار. شما نتایج به مراتب بهتر در پایان داشته باشد.همه حق است، همه. ممنون از ملاحظه تان. ما به شما دوباره هفته آینده برای نسخه دیگری از تخته سفید جمعه را ببینید. مراقب باش.منبع:سئو ماوی


مطالب مرتبط