close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل سئو وبازاریابی موتورهای جستجو

سئو وبازاریابی موتورهای جستجو

شنبه 08 خرداد 1395
2:26

سئو وبازاریابی موتورهای جستجو

سئو و بازاریابی موتورهای جستجو

سئو بازاریابی محتوا به امری عادی برای بازاریابان تبدیل شده است امروز. برای کسانی که نیاز به راهنمایی، هستند کتابچه های متعدد و گام به گام توسط به گام منابع که آموزش بهترین راه برای درک که ما در حال بازاریابی به و چه نیازهای خود را وجود دارد.بیشتر راهنماهای بازاریابی محتوا می توانید اصول بهینه سازی، و همچنین به عنوان نقش حیاتی که موتورهای جستجو در تولید محتوای دید بازی را توضیح دهد. چه راهنماهای چاره ای برای بسیاری از ویژگی های و یا انواع از نتایج جستجو وجود داشته باشد که و چگونه آنها را دید از محتوا است که تولید را تحت تاثیر هستند.این پیشرفت - ویژه نمایش طراحی شده برای مطابقت نوع محتوا که نشان داده شده - شامل طیف گسترده ای از ویژگی های SERP، از جمله:در این مقاله، من در گوگل تمرکز و استفاده از اصطلاحات گوگل خاص، هر چند بینگ روش های منحصر به فرد از نمایش اطلاعات و همچنین. اجازه دهید به بررسی راه های موثر گوگل نتایج جستجو را بهبود می بخشد و در نمونه هایی از کلمات کلیدی و انواع داده ها که هر دو تولید و جمعیت آنها نگاه کنید.

 

نمودار دانش گوگل

گوگل گراف دانش، یکی از برجسته ترین ویژگی های SERP، حضور در بیش از یک سوم از جستجو در 30 روز گذشته، با توجه به Moz.دانش گراف در اصل در سال 2012 معرفی شد به منظور افزایش نتایج جستجوی گوگل شده توسط خیاطی نمایش محتوا به قصد کاربر. امروز، دانش گراف بر روی تقریبا هر موضوع فراهم می کند طیف دقیق از اطلاعات است. ابزار در خدمت به کاهش نیاز به جستجوهای متوالی و حل و فصل هر گونه نمایش داده، بدون داشتن کاربر به حرکت به وب سایت های دیگر پایین تر در SERP.حذف اخیر گوگل از تبلیغات سمت راست سمت در جستجوی دسکتاپ در بازاریابان محتوا شناخت گوگل نمودار دانش به عنوان ابزاری برای بهبود دید، علاوه بر SEO معمولی خود و طرح های SEM برای نمایش داده شد هدف قرار دادند. به عنوان مثال، جستجو برای "خامه قهوه" نمایش تصاویر از کرمهای غیر لبنی محبوب علاوه بر تبلیغات خرید نام تجاری و تبلیغات جستجو.یک واژه ی جستجو کلی تر مانند "قهوه" حذف زمینه و هل گوگل به فاش کردن گسترش گسترده تر از ویژگی های SERP، از جمله:نمودار دانش از اطلاعات تغذیه منابع از وزارت کشاورزی ایالات متحده؛

یک بسته محلی کافی شاپ نزدیک با بررسی؛ و

یک صفحه ویکیپدیا با لینک سایت های اضافی.

در سال 2013، گوگل شروع تجزیه و تحلیل هدف جستجو برای هر پرس و جو که آن را نورد از الگوریتم مرغ مگس خوار آن است. بدون کلمات کلیدی اضافی برای کمک به موتور جستجو قصد استنباط، گنجاندن بسته محلی زمینه به "قهوه" پرس و جو در مورد کاربر اطلاعات سلامت و یا جزئیات تاریخی در مورد قهوه به دنبال نه فراهم می کند.بسته های محلی ارائه از سه مغازه بالای قهوه نزدیکی هست. اگرچه این دو مارک های قابل مشاهده در هر دو فرانچایز نزدیک به دفتر ZOG دیجیتال هستند، فاصله است تنها عامل نیست که مشتریان بالقوه به احتمال زیاد به نظر - قهوه قهوه و چای برگ است بررسی 14 با امتیاز کل 4.2 ستاره، در حالی که هر دو مکان استارباکس ترکیب یک بررسی و امتیازی قابل مشاهده است.کاربرانی که قصد پیدا کردن ارزش در جستجوهای خود را در بررسی اتکا برای اطلاع اعمال خود.اگر گوگل قادر به استنباط قصد یک کاربر است، آن را نمایش آن از نتایج با گسترش ویژگی های طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای که کاربر خیاط. جستجو برای "بهترین قهوه" تا به بسیاری از ارزش برای مارک های هدف برای رسیدن به مصرف کنندگان در مراحل خرید در نظر گرفتن - مارک های نه تنها نیاز به سرمایه گذاری در رسانه های پرداخت مانند تبلیغات خرید و تبلیغات جستجو، آنها نیز نیاز به کسب در بررسی قوی. در مقابل، یک واژه ی جستجو مانند "بهترین کافی شاپ" در اولویت قرار با کیفیت محلی و نشان از تمایل کاربران به خرید یک نوشیدنی قهوه آماده به جای لوبیا به دم در خانه. در این وضعیت، بررسی در بسته های محلی ارزش بیش از راه دور، و نتایج نشان داده شده تنها شامل کافی شاپ نزدیک بالاترین امتیاز.برای کاربرانی است اطلاعات بیشتر در مورد قهوه، لینک سایت ویکیپدیا که در SERP بالا بازدید کنندگان مستقیم به سمت نیاز های خاص خود را قابل مشاهده می باشند، در حالی که اجازه دادن به آنها به جست و خیز یک گام ناوبری. همانطور که در زیر دیده می شود، لینک سایت معمولا گسترش یافت و شرح برای عبارات جستجو نام تجاری خاص مانند "منو استارباکس."قابل مشاهده در کنار لینک سایت منو چرخ فلک از منوی دستهها و یک لینک با عنوان "بیشتر در مورد استارباکس" که کاربران را به گزینه های محلی استارباکس است. مقوله گسترش به نمایش انواع گزینه های منو که کاربران می توانند بدون خروج از SERP دسترسی داشته باشید.برای مارک های رستوران، فایلهای PDF منوی دشوار است برای موتورهای جستجو به خزیدن. گوگل ترجیح وقتی صفحات برنامه نویسی طرحواره، نشانه متن که به موتورهای جستجو دستورالعمل برای خواندن یک صفحه. کد طرحواره خاص به نتایج منوی نیز باید در صفحات منو گنجانده شود به جمعیت یک چرخ فلک، همانطور که در بالا نشان داده شده است در SERP.همانطور که در مطالعه SERP Mediative ثابت، بالای سمت چپ از SERP هنوز دید برجسته برای کاربر با وجود دستگاه های تلفن همراه آموزش عادات جستجوی کاربر به اسکن صفحات نتایج به صورت عمودی، به جای افقی. با افزایش رقابت برای دید جستجو عالی رتبه، بازاریابان محتوا می تواند برای نتایج مثل این بهینه سازی برای به دست آوردن دید در راه های دیگر علاوه بر اینکه لیست آلی بالا.قطعه برجسته، به عنوان بالا نشان داده شده، اطمینان حاصل شود که استارباکس دارای دید محتوای برجسته در میان رقبای خود را برای عبارات جستجو مانند "قهوه دم در خانه."برای انجام این کار، استارباکس یک پست وبلاگ ساختار برای خوانایی و قابلیت استفاده را فراهم می کند. آن را نیز سایت خود ساختار بنابراین ناوبری برجسته برای دسته "چگونه به دم" را از صفحات وجود دارد. مقاله 901 کلمه جامع طول می کشد کاربران گام به گام را از طریق چهار روش برای دم کردن قهوه برای چند نوع مختلف از سازندگان قهوه. بخش است که برای SERP کشیده است برای یک مشترک - چگونه به دم قهوه از مطبوعات قهوه.

گوگل موتور جستجوی خود را بهبود بخشیده است به بصری تر، اطلاعاتی و کاربر پسند. در نتیجه، بازاریابان محتوا با یک چالش منحصر به فرد است که نیاز به تاکتیک های جدید ارائه شده است.با رقابت بهبود در فضای جستجو، بازاریابان محتوا نمی تواند بر روی SEO بهترین شیوه کلاسیک تکیه به بهبود دید صفحه. ابزار مانند ابزار سختی کلید واژه به تازگی منتشر شده SEMRush را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای مطابقت با کدام کلمات کلیدی پتانسیل را دارند که برای نمایش با این ویژگی های SERP افزایش یافته است، اما بهینه سازی برای صفحه نتایج افزایش یافته علاوه بر بهبود رتبه بندی جستجو نیاز به بیش از شناسایی. بهینه سازی نتایج فراتر از نتایج لینک آبی رنگ معمولی نیاز به تحقیق بیشتر و یک طرح جامع بازاریابی محتوا.منبع:serachengineland


مطالب مرتبط