close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل لینک بیلدیینگ

لینک بیلدیینگ

شنبه 25 ارديبهشت 1395
16:58

لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ

سئو شکی نیست که ساخت و ساز لینک بیلدینگ چیست های بزرگ ورودی به سایت شما کار سخت است. در حالی که بسیاری از صاحبان سایت توسل به بخش نظر وبلاگ هرزه نگاره، وارد برای لینک دهنده خود، که نه لازم و نه موثر برای تلاش های خود را در جستجوگرها.

 

اما احتمالا فقط یک تلاش خندق گذشته از، اگر چه صحبت های زیادی در مورد تولید لینک های ورودی، nitty- ریگ راه به واقع انجام این کار به ندرت مورد بحث قرار گرفته است.

دانلود کتاب SEO رایگان ما در اینجا برای راهنمایی های بیشتر از کارشناسان بر افزایش رتبه بندی جستجو خود را.

اما ساخت لینک نیازی در آموزش سئو نیست که به عنوان سخت به عنوان بسیاری از مردم آن را. فکر می کنم از آن را مانند رسانه های اجتماعی - اگر شما یک منبع از محتوای بزرگ کند و شما آن را در مقابل حق مردم، آنها در حال رفتن به آن به اشتراک بگذارید. با در نظر گرفتن، ما شما را با 33 ایده آغاز شده برای کمک به شما لینک مشروع بین المللی به درون ساخت.

لینک دهنده / لینک های ورودی چیست؟

یک پیوند، و یا لینک درون، یک لینک از سایت دیگر به وب سایت خود است.

شخص دریافت از لینک یک که به یک لینک به عنوان یک پیوند اشاره شده است. به عنوان مثال، در اینجا یک پیوند به وبلاگ بنیانگذاران ما DHARMESH شاه است. شاه می گفت: "من یک پیوند از HubSpot دریافت کرده است."

لینک دهنده (به عنوان مثال، لینک های ورودی) از لینک های خروجی (لینک از وب سایت خود را به وب سایت دیگر) و لینک های داخلی (لینک از یک وب سایت به یک صفحه دیگر که در همان وب سایت) می باشد. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت بین هر سه نوع لینک در اینجا یاد بگیرند.

لینک دهنده مناسب می تواند دو چیز بزرگ برای وب سایت خود را انجام دهید:

آنها می توانند ترافیک وب سایت شما رانندگی کنید. اگر کسی پست یک پیوند به وب سایت خود را در وب سایت یا وبلاگ خود، خوانندگان خود را ممکن است روی آن کلیک کنید - و شما از ترافیک ارجاع بهره مند شوند. برای مثال، بسیاری از شما که لینک به وبلاگ تا شاه کلیک وجود دارد ممکن است در غیر این صورت وبلاگ خود بازدید کرده اند.

آنها می توانند کمک شما رتبه بندی در جستجوی بالاتر است. لینک دهنده به موتورهای جستجو که وب سایت شما یک مرجع در مورد یک موضوع خاص است - به طوری که لینک دهنده بیشتر شما را از با کیفیت بالا، سایت های مرجع بالا باشد، بهتر است وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو صفحات (SERP ها) رتبه خواهد شد.

یک لینک خوب به درون می آید از یک وب سایت معتبر، و با استفاده از لنگر متن طبیعی است. لنگر متن است که به سادگی کپی متن که لینکهایی، مثل این. (لنگر متن وجود دارد "مثل این.") متن لنگر طبیعی معنی است که شما نه تنها هایپرلینک کلمات کلیدی چپ و راست. گوگل متن یک لینک، به طوری که عمومی تر "بیشتر بدانید" و "اینجا کلیک کنید" لنگر متن می تواند به همان ارزش به عنوان کلمه کلیدی بهینه سازی لنگر متن درک می کند.

33 راهی برای لینک دهنده رایگان برای افزایش رتبه بندی شما جستجو

1) حفظ یک وبلاگ ثابت با محتوای بزرگ.

به طور مداوم ایجاد محتوای وبلاگ بزرگ است که مردم به طور طبیعی می خواهید به لینک یکی از راه های بسیاری محاکمه و درست به ارگانیک تولید لینک های ورودی به است.

2) لینک به وبلاگ های دیگر در وبلاگ خود.

یک وبلاگ به معنای یک ابزار اجتماعی است. در ادامه شما را به دیگران پیوند دارند - به ویژه هنگامی که شما آن را در سازگار باشد، راه فرصت ها - احتمال بیشتر یکی از کسانی که وبلاگ نویسان را به نفع بازگشت.

 

به علاوه، شما می توانید همه چیز در مورد همه چیز را در وبلاگ خود پوشش نمی دهد. آن را حس می به اهرم ثروت از منابع در وب را به تجربه وبلاگ خود را بهتر و بیشتر پاداش برای خوانندگان خود را.

 

3) نوشتن پست های وبلاگ خوش آمدید.

 

ارسال یک پست وبلاگ بزرگ، و فروشگاه آن را در اطراف به وبلاگ آن می شود، مناسب برای. اگر قبول، آنها باید به شما یک لینک ورودی در پست به من بدهید.

 

هنوز مطمئن شوید که آنها را به برای ارسال؟ اکثر رسانه ها مردم اجازه می دهد به ارائه مقالات اصلی با موضوعات مرتبط به خوانندگان خود. در اینجا مهمان دستورالعمل وبلاگ نویسی و دستورالعمل برای 11 رسانه بالای رسانه ها، از جمله نیویورک تایمز، کسب و کار خودی، HBR.org، مشیبل، و بیشتر.

 

4) سازماندهی و انتشار لیست منابع مفید.

 

لیست منابع هر دو طعمه لینک و مطالب مفید برای خوانندگان خود را. اگر شما یک لیست منابع جامع ایجاد، آن را آسان برای وبلاگ نویسان دیگر به لینک به آن در پست های خود را به جای تکرار مکررات و گردآوری همه این محتوا خود را دارند. برای شما ایده از آنچه که ممکن است مانند نگاه را، در اینجا یک مثال از یک لیست ما به صورت رایگان ابزار ایجاد محتوا و منابع سرپرستی است.

 

5) آیا دستگیری متخصص برای ایجاد روابط.

 

دستگیری متخصص می تواند یک ابزار عالی برای ایجاد روابط با تاثیرگذاران. در حالی که این دستگیری ممکن است به شما تعداد زیادی از لینک می کنید و یا منجر حق دور، ایجاد روابط با تاثیرگذاران شما کمک خواهد کرد لینک دهنده جامد از منابع معتبر پایین خط را دریافت کنید.

 

بعد از آنها به مجموعه خود را کمک کند، شما می توانید به آنها برسد بعد به یک فرصت پست مهمان و یا چیز دیگری را بخواهید در مورد - ضمن تشکر از آنها را دوباره برای کمک به دستگیری متخصص قبلی است.

 

در اینجا یک مثال از یک مجموعه متخصص ما، که در آن ما به بازاریابان موفق رفت و از آنان پرسید که چگونه آنها آغاز شد است.

 

6) ارسال پست newsjack.

 

Newsjacking است هنگامی که شما در محبوبیت یک گزارش خبری برای تقویت فروش خود و موفقیت در بازاریابی سرمایه گذاری. اگر برای اولین بار وبلاگ نویس به اظهار نظر در یک رویداد خبری، شما را به بالا می SERPs به دلیل "تازگی" جزئی از الگوریتم گوگل افزایش یابد، و دیگران به مطالب خود را به حساب خود از داستان را لینک کنید. خواندن این پست وبلاگ برای چهار فرمول newsjack به شما آغاز شده است.

 

7) ایجاد مطالعات موردی در مورد مشتریان چشمگیر ترین خود را.

 

اگر شما به مشتریان خود را نگاه خوب در مورد در مورد کسب و کار خود، شما می توانید شرط آنها می شود لینک دادن به سایت شما. اما شما رو به آنها خوب است. این به این معنی انتخاب شرکت هایی که دیده اند، به بهترین نتیجه، مشتاق هستند، و می دانم که محصول یا خدمات خود را به خوبی. این همچنین به معنای پرسیدن سوالات درست و تخمگذار از مطالعه مورد در جذاب، راه جامع. در اینجا یک قالب مطالعه موردی رایگان به شما آغاز شده است.

 

8) داوطلب به موضوع مورد مطالعه.

 

چرا در طرف دیگر از مطالعه مورد عشق لینک کنید؟ ما همیشه به دنبال مشتریانی که مایل به موضوع مورد مطالعه به دنبال. داوطلب وقت خود را برای یکی از فروشندگان عمده خود را، و یک پیوند از مطالعه مورد یک بار آن را منتشر شده است.

 

9) مدیریت نظر سنجی.

 

... و وعده به اشتراک گذاری داده ها با دیگران است. اگر شما جمع آوری داده ها و خرد و به برخی از مقامات بالا سایت های دسترسی به یافته های پس از آن، شما می توانید شرط می بندم که برخی از ارتقاء و ارتباط ورودی را برای شما انجام دهد تا مطمئن شوید که شما یک حجم نمونه بزرگ است. دانلود این راهنمای رایگان برای چگونگی استفاده از نظرسنجی های آنلاین در بازاریابی خود را.

 

10) بررسی کتاب نوشتن.

 

اگر به شما ارائه یک بررسی جامع در مورد محتوای نویسنده دیگری، یک فرصت خوب آنها (و دیگران) به آن را پیوند دارد: در اینجا یک مثال از بررسی کتاب از وبلاگ InsightSquared، که مبالغ تا چلنجر فروش در آنچه را وعده داده هشت دقیقه به خواندن و یا کمتر است.

 

11) انجام وبینارهای رایگان، و کپی پست های آرشیو شده آنلاین.

 

اگر آن را آموزنده، شرکت کنندگان خود را کاملا به آن به اشتراک بگذارید. یکی از راه های آسان برای انجام این کار است که به نوبه پاورپوینت اسلایدهای ارائه خود را به یک ارائه اسلایدشیر، و سپس جاسازی آن ارائه به یک پست وبلاگ. شما همچنین می توانید آن را به صفحه فرود وبینار قراردادن طوری که هر کسی به دنبال ثبت نام برای یک وبینار که در حال حاضر بیش از می توانید از ارائه.

 

برای یک شات حتی بهتر در لینک دهنده به این صفحات وبینار آرشیو، شریک کردن با یک شرکت دیگر، نام تجاری، و یا تاثیر گذار برای وبینار در وهله اول. نه تنها دو مارک های تراز وسط قرار دارد برای ارائه قدرتمند را، اما آن را به مخاطبان گسترش - حتی پس از وبینار به پایان رسیده است. (بدانید راهنمایی در ایجاد یک وبینار در این پست وبلاگ.)

 

12) ایجاد ابزار رایگان.

 

به یاد داشته باشید زمانی که من در مورد گردآوری و لیست منابع چاپ و نشر برای وبلاگ خود را در # 4 صحبت کرد؟ شما چه فکر میکنید مردم شامل و لینک به در کسانی که در لیست منابع؟ ابزار رایگان می باشد یکی از بزرگ. شما می توانید در طرف دیگر از این لیست ها منابع با ایجاد ابزار رایگان است که واقعا برای مشتریان هدف خود هستند را دریافت کنید.

 

در اینجا در HubSpot را، برای مثال، ما ایجاد وب سایت گریدر، یک ابزار است که بسیاری از سازمان ها، همکاران، و دیگران در لینک صنعت ما است.

 

13) ایجاد قالب های قابل اشتراک گذاری.

 

مانند ابزار رایگان، قالب هستند یک چیز دیگر مردم به اندازه کافی مفید برای لینک به پیدا خواهد کرد. قبل از اینکه شما یک قالب ایجاد، در مورد چه نوع قالب شغل مردم را آسانتر می کند فکر می کنم. یک طراح، برای مثال، ممکن است یک کتابخانه از قالب کارت کسب و کار دانلود ایجاد که دیگران می تواند بارها و بارها را لینک کنید. محتوای قابل محل است که اغلب نوع محتوایی که می شود تن از لینک های ورودی.

 

14) ایجاد infographics قانع کننده است.

 

مردم عاشق برای به اشتراک گذاشتن infographics است. اگر شما ایجاد یک دادهنمایی اصلی خود، مردم را لینک کنید به شما به عنوان منبع اصلی. برای افزایش احتمال یک لینک ورودی، شما همچنین ممکن طراحی خود را با منابع شما ذکر شده به اشتراک گذاری، و کد جاسازی شده دادهنمایی خود را به راحتی در دسترس است.

 

یک طراح نیست؟ با قالب هایی از این 15 قالب اینفوگرافیک رایگان و به سرعت - هر کسی می تواند حرفه ای به دنبال، اینفوگرافیک با کیفیت بالا ایجاد کنید. اگر می خواهید آموخت که چگونه به ایجاد یک دادهنمایی در کمتر از یک ساعت با استفاده از آن قالب ها، به عنوان خوانده شده این پست وبلاگ.

 

15) ایجاد فرم های دیگر از محتوای بصری.

 

به یاد داشته باشید که کارتون، تصویری محتوا، نمودارها و شکل ها، و مانند آن بسیار محبوب به عنوان مردم بیشتر و بیشتر بصری است. به علاوه، آنها به زمان کمی و پول را به، بنابراین اگر شما در دشوار را انجام داده ام، دیگر احتمالا جست و خیز را به سر و صدا از ایجاد محتوای بصری خود و لینک به شما به جای. در اینجا لیستی از 29 رایگان ابزار طراحی آنلاین است، بنابراین شما می توانید گرافیک خود را ایجاد کنید، صرفنظر از اینکه چگونه تکنولوژی ادراک شما هستند.

 

16) درست ارائه اسلایدشیر.

 

تکه تکه یکی از اینفوگرافیک خود را به قطعات، و یا repurpose یکی از آخرین فرفره زبان خود را. شما می توانید این تا در وبلاگ خود را حتی بر روی یک حساب بادی برای لینک های بیشتر قرار داده است، در مرکز منابع وب سایت خود را، و یا.

 

به خاطر داشته باشید که ارائه قابل اشتراک گذاری ترین آنهایی که قانع کننده ترین هستند. این بدان معناست که محتوای بزرگ و طرح بزرگ است. خواندن این پست وبلاگ برای یک راهنمای شروع به پایان در استخوان ارائه پاورپوینت بعدی خود را.

 

17) آیا چیزی خنده دار است.

 

همه چیز خنده دار مانند آتش سوزی گسترش یافته است. فکر می کنم در مورد جوک خنده دار در داخل در صنعت خود را، و سرمایه گذاری بر روی آن را با برخی از مطالب طنز آمیز که پیوندی. حتی صنایع خسته کننده می تواند طنز در چیزی پیدا - در اینجا هفت نمونه به آن را اثبات می باشد. (فقط مراقب باشید که شما را در درک مخاطبان خود را و چگونه آنها به احتمال زیاد برای پاسخ به طوری که هیچ چیز تهاجمی گرفته شده است.)

 

18) نوشتن منتشر شده در مطبوعات در مورد اخبار شرکت جالب است.

 

با تبدیل استراتژی روابط عمومی خود را به یک یک به درون، به شما فرصت های که قبل از وجود ندارد ایجاد و حک کردن یک محل برای شرکت شما، ساختمان mindshare معنی دار در این روند با مخاطبان هدف خود را. هنگامی که شما ارسال در یک مصاحبه مطبوعاتی بزرگ، آن را ارسال تا در وب سایت خود و پس از آن فشار از نسخه های خود را به یکی از اخبار روز بزرگ به پوشش بیشتر.

 

19) ارسال از یک مصاحبه مطبوعاتی مشترک زمانی که اخبار خود را شامل یک شرکت دیگر.

 

این می تواند کمک به رسیدن به هزاران نفر از دیگر سایت های مرتبط که در یک مصاحبه مطبوعاتی در مورد فقط شرکت شما، ممکن است به سایت شما مرتبط است.

 

20) آیا برخی از توسعه هنگامی که شما به خبر بزرگ و یا یک تکه بزرگ از محتوا است.

 

به دست آوردن توجه مطبوعات و گرفتن در نشریات صنعت چاپ می تواند کمک به شما با نام تجاری خود را ساخت، افزایش تخصص قابل مشاهده خود را، بهبود اعتبار خود را، و، البته، دریافت لینک دهنده از منابع معتبر.

 

اول، ایجاد یک صفحه اختصاصی در مورد داستان در وب سایت خود را برای آنها به لینک به عنوان یک منبع. سپس، رسیدن به یک تعداد انگشت شماری از روزنامه نگاران و / یا نشریات که شما می توانید واقعا ارزش نهادن به داستان خود را. مطمئن شوید که شما زمینه را به درخواست شما، شما قوانین خود را دنبال، شما ارسال نامه خط موضوع قانع کننده به ایمیل زمین خود را، و به شما که مفید، متظاهر نیست. خواندن این پست وبلاگ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سنگ فرشهای داستان خود را به روزنامه نگاران (که شامل دو قالب ایمیل درست در پست).

 

21) تنظیم فشار دهید درخواست هشدار و فرصت هایی را برای ارسال به نقل از نگاه.

 

هشدار درخواست مطبوعات درخواست برای منابع اطلاعات از روزنامه نگاران هستند. این روزنامه نگاران به طور مداوم برای نقل قول از افراد خاص به دنبال ویژگی های در مقاله خود، و چندین استفاده آنها برای ارسال درخواست و پیدا کردن کسانی که به نقل وجود دارد.

 

در اینجا یک لیست از رئیس جهانی HubSpot را رشد و بهینه سازی سایت متی باربی خدمات شما می توانید برای ثبت نام و دریافت هشدار از روزنامه نگاران به صندوق پستی خود است:

 

هارو (یکی از خدمات رایگان محبوب ترین)

رک ماک (خدمات پرداخت می شود)

Gorkana (خدمات پرداخت می شود)

بطری منبع (سرویس رایگان)

NARO PR (سرویس رایگان)

#JournoRequest (توییتر برچسب های استفاده شده توسط روزنامه نگاران)

#PRrequest (توییتر برچسب های استفاده شده توسط روزنامه نگاران)

از آنجا که از حجم بالایی از درخواست شما دریافت خواهید کرد، او همچنین توصیه ایجاد فیلترهای ایمیل و یا پوشه ها به خودتان سازمان یافته نگه داشتن. (نحوه ایجاد فیلتر در Gmail کنید.)

 

22) نوشتن و مقالات زمین سرمقاله.

 

اگر شما یک نظر جالب برای به اشتراک گذاشتن و می توانید آن را به وضوح و متقاعد کننده در مقاله سرمقاله بیان، شما می توانید از این فرصت برای رسیدن به بسیاری از مردم، کسب مشروعیت برای خود و سازمان خود را، و دریافت لینک دهنده معتبر به وب سایت شما داشته باشد. من پیدا کردن مقالات سرمقاله موثر ترین را یک نقطه، در آغوش صدای شخصی نویسنده، و پس از آن ارائه توصیه های خاص.

 

هنگامی که شما نوشتن مقاله، هدف قرار دادن نسخه های آنلاین از انتشارات روزنامه و مجله بزرگ برای یک لینک بسیار ارزشمند به درون. در اینجا مهمان دستورالعمل انتشار و دستورالعمل برای 11 رسانه بالا هستند.

 

23) همکاری با شرکت های در صنایع تکمیلی.

 

این یک امر عادی برای شرکای کانال شرکت های بزرگ به لینک به محتوای بزرگ یکدیگر را، چرا که آنها منافع خود را در یک موفقیت دیگر است.

 

شما ممکن است در نظر ارزیابی اینکه چقدر از یک شریک می توانید به وب سایت خود را با در نظر گرفتن نگاه حضور وب کلی خود را در الکسا و SimilarWeb رانندگی کنید. این سایت می تواند کمک به یک ایده خشن از ترافیک، نرخ گزاف گویی، کلمات کلیدی، و منابع مردم با استفاده از برای پیدا کردن که سایت، و همچنین به عنوان اقدام بعدی آنها پس از بازدید از است. خواندن این پست وبلاگ برای راه های بیشتری برای دنبال بهترین مشارکت با نام تجاری.

 

24) آیا برخی از شرکت های بازاریابی است.

 

شما همچنین می توانید یک قدم بیشتر و ایجاد مشارکت شرکت های بازاریابی است. این به این معنی همکاری با یک شرکت دیگر به ترویج یک قطعه از محتوا و یا محصول، و سپس به اشتراک گذاری نتایج آن ارتقاء. هنگامی که شما در رابطه اهرم و رسیدن به یک شریک، شما لینک های بیشتر و وزوز بیشتر با کار کمتر است.

 

موثر بازاریابی مشترک ندارد به پیچیده یا گران، یا. به عنوان مثال، افرادی که در یک پناهگاه نجات حیوانات به نام خز کودک نجات می خواست به اهرم صدها Buzzfeed به از میلیون ها نفر از خوانندگان. برای انجام این کار، آنها با مردمی در Buzzfeed به همکاری برای راه اندازی و انتشار یک مقاله به نام، "ما به مست دختران یک دسته از توله سگ و تعداد زیادی از اشک وجود دارد،" که شما می توانید در اینجا بخوانید. مقاله دقیقا همان چیزی است آن را برای تلفن های موبایل مانند: چند خانم چند نوشیدنی حال، و سپس با توله سگ شایان ستایش (و adoptable) از خز نجات کودک شگفت زده شدند. (در اینجا نمونه های بیشتری از مشارکت بزرگ برای الهام بخشیدن به شما می باشد.)

 

25) درخواست برای بررسی.

 

شما می توانید کاربران از محصول و کارشناسان صنعت و یا تحلیلگران خود را بپرسید به بررسی ویژگی های جدید شما در حال نورد از، برای مثال. نه تنها یک لینک ورودی دریافت می کنید، اما شما همچنین باید بازخورد بزرگ و تقویت روابط خود را با کسانی از شما خواسته به نوشتن بررسی.

 

هنوز مطمئن شوید که در آن را برای بررسی بپرسید؟ از لیست ما از بهترین وب سایت های بررسی محصول برای شرکت B2B و B2C.

 

26) دوستان با سایر وب سایت ها در زندگی واقعی است.

 

تقویت رابطه خود را با سایر وب سایت را درب برای درخواست لینک های ورودی مربوطه باز زمانی که فرصت های آینده بوجود می آیند، و آن را به احتمال زیاد کسانی که درخواست انجام در گوش ناشنوا نمی افتد.

 

شبکه یک مهارت بی نظیر را داشته است. گسترده تر و بیشتر باز شبکه خود را، فرصت های بیشتر می تواند باز که شما حتی نمی دانم وجود. در اینجا 10 راهنمایی های مفید در شبکه مانند یک حرفه ای به شما آغاز شده است.

 

27) جستجو و مانیتور اشاره از نام تجاری خود را.

 

تماس با مدیران سایت در مورد تبدیل آن اشاره به لینک های ورودی، اما تنها زمانی که آن را موجه - مانند زمانی که آنها با استناد به داده های شما، به عنوان مثال. این یک تاکتیک به نام "احیای لینک."

 

نام تجاری مانیتور اشاره با راه اندازی هشدار ابزار مانند ذکر و یا با استفاده از BuzzSumo، و اضافه کردن کلمات کلیدی مربوط به نام تجاری و یا محصولات خود را. فقط مطمئن شوید که شما حذف هر گونه اشاره را از وب سایت خود را در داخل هشدار، که شما می توانید در تنظیمات این ابزار کار گیرند.

 

در اینجا یک قالب ایمیل برای رسیدن به برای یک لینک از باربی بپرسید:

 

لینک احیا-ایمیل-template.png

 

تصویر های اعتباری: متی باربی

 

28) جستجو برای و نظارت بر لینک دهنده رقبای شما.

 

سپس، پیدا کردن فرصت های که در آن شما می توانید لینک های مشابه دریافت کنید. این یک راه عالی برای پیدا کردن فرصت لینک با ارزش به آسانی است. باربی نشان می دهد در حال اجرا تحقیقات رقیب مثل این هفتگی یا ماهانه برای پیدا کردن فرصت های جدید شما می توانید استفاده از در حالی که آنها هنوز هم تازه است است.

 

استفاده از یک ابزار تجزیه و تحلیل لینک مانند Ahrefs، با شکوه، و یا باز کردن سایت اکسپلورر ها Moz برای دریافت یک لیست از لینک دهنده برای یکی از رقبای خود. سپس، بررسی کنید که چه نوع از ارسال در حال گرفتن لینک دهنده.

 

برای مثال، اگر یکی از رقبای خود در حال نوشتن پست مهمان برای نشریات خاص، احتمال بالایی آن نشریات علاقه مند می شود در پست مهمان از شما در مورد موضوعات مشابه وجود دارد. (# 3 مراجعه کنید.)

 

29) ترکیب "صدای جیر جیر این" لینک به مطالب خود را.

 

بخشی از گرفتن لینک های ورودی است مطالب خود را به خارج از توده. از جمله "توییت این" یا "را کلیک کنید برای صدای جیر جیر!" لینک برای قطعات Tweetable به در محتوای خود را دریافت کنید مردم به اشتراک گذاری مطالب خود را اجتماعی بیشتر.

 

نتیجه؟ وضوح بیشتری در موتورهای جستجو، اخبار تغذیه، جریان توییتر، و غیره - و فرصت در نتیجه بیشتر برای داده های خود را به در محتوای سایر افراد اشاره می شود.

 

اینجا چیزی است که یکی از این لینک ها به نظر می رسد، از این آمار پست خلاصه:

 

محققان دریافتند که تصاویری رنگی افزایش تمایل افراد به خواندن یک قطعه از محتوای 80 درصد است. [صدای جیر جیر این آمار!]

 

شما به راحتی می توانید ایجاد لینک Tweetable به استفاده از سرویس ClickToTweet - به بدون نیاز به یادگیری هر کد سفارشی. به یاد بگیرند که چگونه برای تولید لینک ClickToTweet اینجا را کلیک کنید.

 

30) ابزارک به اشتراک گذاری اجتماعی را نصب کنید.

 

درست مثل "صدای جیر جیر این" لینک دریافت مطالب خود را خارج وجود دارد، این کار را انجام دکمه به اشتراک گذاری اجتماعی و ویدجت. آنها را در محتوای بازاریابی خود را مانند مطالعات موردی، whitepapers، کتاب های الکترونیکی، و پست های وبلاگ.

 

31) اسپانسر یا در یک رویداد صحبت می کنند.

 

رویدادها معمولا سخنرانان خود را و حامیان مالی تبلیغات وب سایت بزرگ. شما همچنین می توانید لینک های ورودی مذاکره به شرایط خود را به مطمئن شوید که زمان و منابع خود را تسلیم یک لینک مفید به درون.

 

اگر شما در حال صحبت کردن در یک رویداد، یک واقعا عالی، ارائه اشتراکگذاری که مردم می خواهد برای پیدا کردن، به اشتراک گذاری، و حتی بعد پیوند می دهد. خواندن این پست وبلاگ برای یک راهنمای شروع به پایان در استخوان سخنرانی بعدی خود را.

 

32) راهنمایی مدیر وبسایت دیگر رفع خطا در سایت خود.

 

به یاد داشته باشید وقتی که من گفتم شما باید به دانستن مدیران سایت های دیگر؟ این هم یکی دیگر این ارتباطات در مفید آمده است. هنگامی که شما پیدا کردن لینک های شکسته در سایت های دیگران، اجازه دهید آنها را می دانیم (مودبانه، البته)، و با یک قطعه از محتوای خود را که می تواند یک جایگزین مناسب برای این لینک خراب را فراهم سازد. شخصی، دوستانه، و مفید باشد، و این می تواند یک فرصت برای شروع ایجاد یک ارتباط با مدیر سایت که، TOO.

 

33) به دور آزمایشی رایگان و زیر چشمی محصول خود را.

 

هنگامی که مردم را وادار به دیدن محصول خود را از قبل، آنها را از جهان می خواهید بدانید که آنها بخشی از جمعیت VIP هستید، و ممکن است یک بررسی با یک لینک به وب سایت خود را در مورد آن بنویسید.

 

چند راه را به دور آزمایشات آزاد وجود دارد. شما می توانید از برخی از دکمه پاسخ به عمل برای وب سایت یا وبلاگ خود را ایجاد کنید. (در اینجا 50 رایگان، قالب های سفارشی CTA به شما کمک کند.) شما همچنین می تواند یک ایمیل اعلام محصول جدید به مردمی که شما فکر می کنم ممکن است علاقه مند، مانند مشتریان فعلی را ارسال کنید. برای یک مثال از آنچه یک ایمیل اعلام محصول خوب به نظر می رسد، و # 1 در این پست وبلاگ در مورد ایمیل های بازاریابی.برخی از روش های دیگر کلاه سفید شما استفاده می شود برای تولید لینک های ورودی بیشتر چیست؟ به اشتراک گذاشتن با ما در نظرات.یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در آوریل 2012 منتشر شد و برای طراوت، دقت، و جامعیت به روز شد.منبع:centerall


مطالب مرتبط