close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل تاثیر سئو در افزایش بازدید سایت

تاثیر سئو در افزایش بازدید سایت

جمعه 24 ارديبهشت 1395
22:4

تاثیر سئو در افزایش بازدید سایت

تاثیر سئو در افزایش بازدید سایت

ما اعتراف به ام: ما شده ایم ساخت چند اشتباه تازه کار سئو SEO در وب سایت خود ما است.


آموزش سئو برای یک شرکت که قرار است به در خط مقدم بازاریابی داخلی و بهینه سازی سایت، این چیزی است که ما به طور کامل افتخار است. اما حتی کارشناسان اشتباه، درست است؟

به جای shying دور از این سهل انگاری ها، ما فکر می کنیم می خواهم به شما که در آن ما را اشتباه رفت نشان به طوری که شما همان اشتباهات را ندارد. از همه مهمتر، ما به شما نشان می دهد آنچه که ما انجام دادیم به آنها ثابت و چگونه این راه حل در حال رشد ما ترافیک آلی ما را با بیش از 50 درصد تنها در یک ماه.


اهمیت SEO فنی

SEO فنی اغلب چیزی است که در مورد زمانی که شما برای اولین بار قرار دادن وب سایت خود را با هم فکر می کردم. این به طور معمول در بهترین شیوه که شامل چیزهایی مانند بر اساس:


تنها با داشتن یک H1 در هر صفحه

پس بالاترین صفحات ارزش خود را از منو اصلی مرتبط

اضافه کردن ALT ویژگی به تمام تصاویر خود را

ایجاد URL های تمیز و بدون شخصیت پویا

تضمین بار بار صفحه را به حداقل نگه داشته

در حالی که این عوامل همه نسبتا ساده است، شما می شود، تعجب بسیاری از وب سایت این مسائل اشتباه است. برای مثال، در حال ترفند فنی می تواند شگفتی برای رشد ترافیک آلی خود را انجام دهید، با این حال بسیاری از شرکت تنها در مسائل فنی نگاه یک بار و پس از آن هرگز به آنها نگاه کنید.


وقتی که من سال گذشته HubSpot را پیوست، من این شانس را به یک نگاه تازه در هر چیزی که ما شده است می خواهم انجام به روز و شروع به پرسیدن سوالات بیشتر و بیشتر در مورد استراتژی ما بود. شد ما ساخت هر یک از این اشتباهات کوچک؟ من مجموعه ای از برای پیدا کردن.


یکی از اولین چیزهایی که من شروع به نگاه به عوامل مؤثر در موفقیت برخی از بهترین مطالب ما بودند. از اینجا آن را به من منجر به اجرای یک ممیزی دقیقی از وب سایت ما به شناسایی مشکلات بالقوه و مناطق که در آن فرصتهایی برای رشد وجود دارد. من به زودی آغاز به درک که ما به عنوان کامل که ما فکر نیست ...


7 فنی SEO مشکلات (و راه حل) ما آموخته راه سخت

مشکل 1: لینک های شکسته، تغییر مسیر و 404 صفحه


هر زمان که کسی سعی کردم به دیدار URL که در وب سایت ما وجود ندارد، آن آنها را از طریق به صفحه 404 ما هدایت می شوید. برای مثال، وقتی شما بازدید http://www.hubspot.com/science-of-social-media/، آن را 301 شما تغییر مسیر به این صفحه.


این است که معمولا یک چیز خوب به دلیل آن را به گوگل می گوید: "این صفحه وجود ندارد به طوری که صفحه خزیدن نیست." اگر گوگل به خزیدن همه از این آدرس ها نادرست سپس آنها را به مقدار زیادی از زمان را هدر، و در نهایت زمان کمتری را صرف خزنده صفحات ما می خواهیم آنها را به.


متاسفانه صفحه 404 ما در واقع نمی حل و فصل یک پاسخ 404 سرور. در عوض، آن را حل و فصل 200 پاسخ. به عبارت دیگر، آن را به گوگل گفت: "هی، من یک صفحه واقعی پس بیا و خزیدن و شاخص من!"


این یک مشکل بزرگ بود که گوگل به اتلاف یک تن از زمان آن خزنده و محتوای نمایه سازی غیر موجود در سایت ما. اما این فقط یکی از مسائل بود ...


(به بزرگتر) مسئله دیگر این واقعیت است که بسیاری از این آدرس ها نادرست در مورد چرا که مردم به ما به اشتباه از وب سایت های دیگر مرتبط بود آمده بود. نگاهی به این URL، برای مثال: http://www.hubspot.com/products/inbound-marketing/. این 370 لینک از 84 حوزه با اشاره به آن، از جمله یک لینک .GOV - و آن وجود ندارد.


لینک به صفحه بازاریابی ورودی غیر موجود ما


آنچه ما با هدایت همه این صفحات را به "/ نه پیدا شده است" صفحه ما است که برطرف 200 پاسخ انجام می دهند، است عبور از همه از رتبه به "/-یافت نشد" صفحه به جای کارگردانی آن را از طریق به آدرس صحیح و یا یک صفحه مربوطه. اوه.


در اینجا یک آمار دیوانه ها: "/ نه پیدا شده است" صفحه بیش از 8000 لینک دهنده از بیش از 2000 حوزه های مختلف داشته است. اگر فقط ما در تلاش بودند به رتبه آن صفحه ...


لینک به صفحه یافت نشد


آنچه ما در مورد آن را انجام داده


اولین چیزی که ما انجام داده ایم حذف تغییر مسیر 301 اشاره هر صفحه در offer.hubspot.com یا www.hubspot.com زیر دامنه از طریق به "/ نه پیدا شده است" صفحه. این به این معنی که اگر URL نادرست است یک تغییر مسیر 301 به صفحه درست تنظیم بود و سپس آن را به یک 404 بروید و گوگل را به آن را در صفحه اول خود ندارد.


دومین چیزی که ما انجام داده ایم حذف "صفحه / نه پیدا شده است" به طوری که آن را از طریق به یک صفحه 404 می رود و به عنوان یک صفحه وب سایت در وب سایت ما درمان نشود.


نکته سوم و پایانی که ما انجام داده ایم قرار است تا 301 تغییر مسیر برای همه نشانیهای اینترنتی نادرست که به طوری که آنها به یک URL مربوطه و یا درست نقطه مرتبط شده اند.


چرا این خوبی؟


تعداد صفحات ایندکس شده توسط گوگل باید به طرز چشمگیری کاهش و گوگل در خزنده صفحات برای ما مهم تر بیشتر، به جای حجم بیشتری از آدرس ها کمتر تمرکز می کنند.


در بالای این، همه که PageRank دوست داشتنی خواهد شد را به محتوای ما می خواهیم برای رتبه بندی و افزایش بزرگ از هجوم لینک جدید به درستی اشاره به آن را تحت فشار قرار دادند.


مشکل 2: وبلاگ صفحه بندی


یکی از چیزهایی که که به طور مستقیم تحت تاثیر قرار شد مطالب وبلاگ در وب سایت ما راه است که صفحه بندی که در درون صفحات فهرست به کار گرفته شد. با راه است که ما از طریق به صفحات فهرست شده در وبلاگ، به عنوان مثال blog.hubspot.com/marketing/page/1، blog.hubspot.com/marketing/page/2، و غیره در ارتباط وجود داشته است


همه ما تا به حال "قبلی" دکمه "بعدی" و بود و این تا به حال حتی به درستی مدل دهید است. این بود که خیلی از یک موضوع UX نه به خاطر آن بسیار نادر است که بازدید کنندگان ما را بر روی آنها کلیک شد - که در آن یک مشکل در موتور های جستجو بود.


ناوبری قدیمی وبلاگ


هنگامی که گوگل می خزد سایت ما برای پیدا کردن مطالب، آن را تا به دنبال لینک در صفحات وب ما تا زمانی که می توانید در صفحه آن را دنبال پیدا کردن. برای پیدا کردن یک صفحه می گویند که نوشته شده بود، یک سال پیش، آن را به حال برای رفتن به وبلاگ و سپس به دنبال هر یک از لینک "بعدی" تا زمانی که صفحه لیست وبلاگ با لینک به آن مقاله رسیده است.


هر بار که گوگل (و هر ربات جستجوی دیگر که برای ماده) به دنبال یک لینک، آن را حفر یک سطح در معماری وب سایت عمیق تر است. عمیق تر از آن می رود، کمتر معتبر صفحه وب در چشم موتورهای جستجو است و کمتر از آن خزید است. در برخی موارد، اگر یک صفحه در معماری بسیار عمیق است، ممکن است در تمام نمی شود خزید.


آنچه ما در مورد آن را انجام داده


ما می خواستیم برای طراحی ناوبری صفحه بندی در این وبلاگ در راه است که گوگل را فعال کنید به پرش چند صفحه در یک زمان در خزیدن آن و بالا بردن بخش زیادی از پست های وبلاگ خود را در معماری وب سایت به طور قابل توجهی بالاتر است.


برای انجام این کار، ما ناوبری زیر اجرا می شود:


HubSpot_New_Navigation.png


چرا این خوبی؟


الهام بخش برای این راه حل را از همکار با استعداد من، پم ​​وان آمد. پم است عنوان تا پروژه دیگری در اطراف مجدد مطالب قدیمی در این وبلاگ به فشار بالاتر در معماری و در نهایت بهتر رتبه. (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه بهینه سازی تاریخی خود اینجا را کلیک کنید.)


اگر این خوبی کار می کند، ما می تواند تعدادی از پست های وبلاگ دیدن همه افزایش رتبه بندی به عنوان یک نتیجه دریافت خواهید کرد. این یک تغییر ساده و کوچک است اما می تواند یک تن از ارزش اضافه کنید. در هر صورت، این یک بهبود بزرگ به معماری محتوای وبلاگ ما و به UX به طور کلی از وبلاگ است.


مشکل 3: وبلاگ طرحواره نشانه گذاری


تا به امروز، ما تا به حال هیچ نشانه گذاری Schema.org در سراسر هر یک از مطالب وبلاگ ما (یا هر یک از محتوای ما که برای ماده) استفاده نمی شود به طوری که گوگل می تواند شکستن و درک عناصر منحصر به فرد در صفحات وب ما. اوه.


آن چیست؟


در عبارت، نشانه گذاری Schema.org استفاده شده است به طوری که موتورهای جستجو می تواند درک چه نوع محتوایی در صفحه وب خود را (ها).


آنچه ما در مورد آن را انجام داده


در مورد وبلاگ ما، ما شده اند کد در تمام پست های وبلاگ خود را به موارد زیر به گوگل:


1. این یک پست وبلاگ است.

2. این تصویر برجسته پست وبلاگ است.

3. این تاریخ و زمان آن منتشر شده است.

4. این تیتر مقاله است.

5. این محتوای متن مقاله است.

6. این دسته که در آن مقاله می افتد تحت است.

7. این HubSpot را منتشر شد.

8. این نام نویسنده پست است.

9. این URL صفحه نویسنده است.

10. این یک تصویر از نویسنده است.

11. در اینجا شرح مختصری از مقاله است.


شما در واقع می تواند این را بررسی کنید با استفاده از ابزار های ساختاری گوگل است. به سادگی بر روی واکشی URL، یک نشانی اینترنتی به یکی از پست های وبلاگ ما را وارد کنید کلیک کنید، و سپس کلیک کنید واکشی و اعتبار. هنگامی که شما انجام این کار، ابزار همه داده در منوی کشویی BlogPosting نشان می دهد.


چرا این خوبی؟


این چیز خوبی است، زیرا گوگل قادر به درک بهتر مطالب ما خواهد بود و می توانید تصمیم گیری آگاهانه تر در مورد نحوه نمایش آن است. گوگل اغلب با استفاده از این داده ها برای کمک به سفارشی قطعه نتیجه جستجو و نتایج در نمودار دانش خود را.


آن را نمی برای ایجاد یک تاثیر انقلابی اما آن را به خوبی به ارزش انجام می دهند.


مسئله 4: سفارشی H1 و معرفی در موضوع صفحه


در وبلاگ ما ما به تازگی راه اندازی یک صفحه موضوعات جدید و بهبود یافته است. هنگامی که این فضا پرتاب شد من آغاز شده به دنبال در برخی از صفحات موضوع فردی و متوجه شد که هیچ چیز واقعا افتراق راه است که آنها را از یک دیگر نگاه وجود دارد. با این که مورد، به یک مورد را به Google چرا این صفحات باید در موتورهای جستجو رتبه بندی آن دشوار بود.


آنچه ما در مورد آن را انجام داده


برای هر یک از صفحات موضوع وبلاگ ما ما یک عنوان عمومی برای صفحه ای که به توضیح نیست آنچه در آن بود. این فقط می گویند این وبلاگ HubSpot را بود و به یک خوراک از ارسال ها. ما در حال حاضر در یک H1 سفارشی مربوط به موضوع مانند "پست CRM وبلاگ،" و همچنین یک توضیح کوتاه سفارشی برای موضوع اضافه شده است.


در اینجا یک مثال:


وبلاگ موضوع صفحه


در کنار این، ما یک "/ موضوع" صفحه به هر یک از وب سایت های بین المللی ما اضافه شده است به منظور بهبود معماری وبلاگ.


چرا این خوبی؟


هر یک از این صفحات موضوع وبلاگ همان بود و واقعا وجود دارد هیچ محتوای منحصر به فرد است که می تواند آنها را رتبه در موتورهای جستجو در همه کمک کند. ما این را از هر دو جستجوگرها و یک نقطه UX نظر اضافه شده است.


مشکل 5: های hreflang برچسب ها


معلوم است، ما یک ظرف غذا تگ های hreflang بسیار بزرگ در دست ما بود.


برچسب های hreflang چه خبر؟ خب، برچسب ها های hreflang استفاده می شود برای گوگل اجازه می دانم که چه نسخه های جایگزین از یک صفحه در کشورهای مختلف / زبان وجود داشته باشد. برای مثال، اگر ما می خواهیم به گوگل بگویید که چه معادل اسپانیایی صفحه اصلی گفتمان ما این است که پس از آن ما می توانید یکی از این دستورات برای انجام این کار استفاده کنید.


آنها در یک روش مشابه کار به عنوان یک برچسب متعارف می کند را نشان می دهد زمانی که یک نسخه تکراری از یک صفحه وجود دارد. اما در این مورد، آن کمک می کند تا فهرست گوگل محتوای محلی آسان تر در موتورهای جستجو است. (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه کار می کنند اینجا را کلیک کنید.)


آنچه ما در مورد آن را انجام داده


پیش از این، برچسب ها های hreflang ما همه جا بودند، و در بسیاری از موارد، به اشتباه اجرا شده است. این بود تلاش جستجوگرها بین المللی ما هر نعمت انجام نمی دهد.


پس از مقدار زیادی از کار سخت، ما موفق به این راه اندازی برای همه صفحات هسته که تغییرات خاص کشور - تمام صفحات محصول، صفحه اصلی، و غیره به عنوان مثال در صفحه / محصولات است:

چرا این خوبی؟


ما در حال حاضر ایجاد یک لینک جامد بین محتوای صفحه سایت اصلی ما در سایت تخصصی و محتوا در دامنه های بین المللی است. این اعتماد در سراسر سایت های ما عبور و بهبود راه گوگل می خزد این صفحات.


مشکل 6: زبان برچسب ها متا


تا به حال از برچسب ها زبان متا شنیده؟ خب، معلوم است ما از دست رفته بودند آن، TOO.


متا تگ ها زبان کمی شبیه به برچسب ها های hreflang به این معنا که آنها از موتورهای جستجو به چه زبانی یک قطعه از محتوای آن نوشته شده است به می باشد. برچسب ها باید در حال حاضر در تمام صفحات وب به طوری که موتورهای جستجو به راحتی می توانید درک که نسخه کشور از موتور جستجو خود را به صفحه اول آنها را به. به طور خاص، بینگ با استفاده از این دستورات زیادی. (بله، بینگ چیز همچنان یک چیز.)


آنچه ما در مورد آن را انجام داده


تا به حال ما هرگز هر زبان متا تگ ها در سراسر هر یک از خواص وب سایت ما راه اندازی، از جمله سایت های بین المللی ما بود. به عنوان مثال می در سایت آلمانی ما که در آن ما در حال حاضر از کد زیر اجرا به هر صفحه باشد:


<META http-equiv را = "محتوای زبان" محتوای = "د-DE" />

چرا این خوبی؟


در حالی که این است که نمی به ما خوشه عظیم در ترافیک را، آن موتورهای جستجو خزیدن، شاخص کمک خواهد کرد، و رتبه بندی محتوای محلی ما موثر تر است.


مشکل 7: XML نقشه سایت


در زیر دامنه offers.hubspot.com ما ما خانه تمام محتوای پیشنهادات. کتاب های الکترونیکی ما، قالب، Webinar ها، و غیره این محتوا که ما واقعا می خواهید به رتبه خوبی در موتورهای جستجو می باشد - به طور خلاصه، این همه از محتوای که ما با استفاده منجر به تولید با است.

حدس بزن چی شده؟ ما حتی یک نقشه سایت XML برای این زیر دامنه راه اندازی کرده اند.

آنچه  در مورد آن را انجام داده

ما را از طریق رفت و یک نام تجاری جدید نقشه سایت XML برای همه محتوای پیشنهادات ما ایجاد شده و این به Google ارسال کرده اند. (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقشه سایت؟ خواندن این.)

چرا این خوبی

 

معماری در سراسر این زیر دامنه هنوز هم نیاز بسیار کمی از کار اما این یک کار خوب در کمک به هر یک از مطالب جدید است که ما منتشر گوگل کشف و آن را رتبه بندی سریعتر انجام خواهد داد.منبع:centerall



مطالب مرتبط